2012. november 28., szerda

Karácsonyra készülve

A bejárattól a kis előtérbe a térelválasztóhoz 4 gömböt eresztettem le gyöngyön,masnival :) 


A nappali asztalkáján a fehér tálcában egyébként is gyertya szokott lenni,de azokat most elraktam,és a tavalyi adventi gyertyákat raktam bele,meg még ezt-azt,asztaldísznek jobb mint a semmi ;) 

 Az ikeás nagy csillag tavaly is ezen az ágon lógott,szerintem megunhatatlan,nekem idén is nagyon tetszik,ággal vagy anélkül,de szerintem nagyon hangulatos :)
 A konyha sarkából fotózva a nappali

És egy meglepi a Férjecskémnek:

Egy adventi meglepi :)
24 szalvétabatyucska ,minden napra egy ajándék.
Persze nem kell nagy dolgokra gondolni,egy-egy kedvességről van szó,amivel a kedvében járhatok egy nehéz nap után.Szombaton kezdheti bontogatni,egész Szent este estéjéig,napi egyet :)
Nagyon örült mikor meglátta,tiszta izgalomba jött :))))

Hát így készülök én,a minden évben annyira várt karácsonyra!
Folyt köv. :)

5 megjegyzés:

  1. Bogi! Tök jó ötlet!!!
    Legalább elfelejti a napi stresszt, ami a munkával jár! :)

    VálaszTörlés
  2. a fantáziádra bízom milyen cukiságok vannak benne :P

    VálaszTörlés
  3. Minden dekos megoldas szuper es tuti....azaventi kalendarium kicsit maskepp pedig nagyon kreativ!

    VálaszTörlés
  4. Annyira kis hangulatos és barátságos a lakásotok! Őszintén irigykedek, hogy ilyen szépen kicsinosítottátok. Öröm lehet nap mint nap itt élnetek <3

    VálaszTörlés
  5. Annyira hangulatos és barátságos alapból is a lakásotok. Távol vagytok, de mégis... Gyönyörű szépen kicsinosítottad <3

    VálaszTörlés