2013. március 16., szombat

A 10 éves projekt

Abban biztosak vagyunk,hogy nem kevés idő amit még itt kell töltenünk,minimum 10 év.Nagy álmunk van,nagy kitartás kell hozzá.
Írtam a nyár végén,hogy találtunk egy telket,amit szeretnénk magunkának tudni.
Valami ilyesmit kell elképzelni (most a háztól tekintsetek el,csak a környezetét nézzétek).

Nagy,magasban lombozódó fák,fenyők,sík talaj,erdei feeling. Nem tudom,hogy hány négyzetméteres lehet a telek,de nem kicsi,keskeny,de nagyon hosszú,megsaccolni sem tudom sajnos.Jövő év tavaszára tervezzük a megvételét.Miért csak akkor?Mert most jelenleg nem dolgozom,és nem tudunk úgy félre rakni sajnos.Májustól megyek dolgozni,és onnantól kezdve minden félre rakott pénzünk erre az álmunkra fog gyűlni.
A telek egyébként falu szélen van,a szomszédok sincsenek túl közel,nem tanya,de tényleg nagyon jó elhelyezkedésű,és mindentől távol,mégis közel van,negyed  óra alatt  ott lehetünk bárhol,a családhoz közel,vagy épp a nagyobb városban.

Egy kicsit tovább mentem az álmodozásban,elkezdtem papíron ,ceruzával tervezgetni,hogy milyen is volna az a ház,ami álmaink háza volna.Többre vágytam,szerettem volna ,ha más is,aki nem látja át a rajzaimat,is megértené,hogy milyenre is gondoltunk igazából.Sikerült találnom egy tervező programot,és elkezdtem ott a "rajzolást".Röpke 7 óra (mert a gépem gyönge a programhoz,és nagyon lassú volt,és akadozott) múlva kész is lettem a végeredménnyel.
Az alap így tökéletes számunkra ahogy van,tényleg most csak azt vegyétek figyelembe,ne a színeket,ne a bútorozást,ne a bútorok elrendezését,csak az alapot! Illetve,a videó leírásában leírtam,hogy miket szeretnénk máshogy,vagy más irányba,csak a programban nem volt ezekre lehetőség,szóval ez a Mi álmunk:
Mivel elég nagy házról van szó,így mindenképp valami olyan dolgokat szeretnénk beépíteni,amik csökkenthetik a rezsiköltségeket,nap,szél energia,és minden ami gazdaságossá,és környezetbaráttá teheti a ház ellátását.
Nagy álom,nagy pénzek,de van egy nagy időintervallumunk is,minimum 10 év,ha 10 év múlva már csak háromnegyede teljesülne az álomból,boldogok lennék,nagyon boldogok.Májusban kezdődik a projekt :) !!!

4 megjegyzés:

  1. Kívánom Bogi, hogy ne csak ez az álmotok váljon magára, hanem a többi is <3 ha van, aki megérdemli, akkor ez te vagy...

    VálaszTörlés
  2. köszönöm Anita,minden erőnkkel rajta leszünk:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon drukkolok Bogi, remélem teljesül minden álmotok!

    VálaszTörlés