2013. december 3., kedd

Angyalszárnyakon

Van egy csoport a FB-on,sok Anyucival és Babáikkal,és még  vagyunk páran akiknek nincs még babájuk,de  lelkes  tagjai vagyunk a csopinak  ,  és  várva várjuk,hogy felzárkózhassunk az Anyákat erősítő mezőnybe.
Addig is,jött egy ötlet,hogy legyen karácsonyi húzós ajándékozás.A húzottamról nem  írhatok (még) , de mikor megtudtam,hogy Neki kell ajándékoznom,nagyon megörültem.Először morfondíroztam,hogy mivel lephetném  meg,de kis fejtörés után,Viki barátnőmmel kitaláltuk a  tutit :)
A  megvalósítása gyorsan megtörtént,de még nem szántam rá magam,hogy becsomagoljam  és feladjam.
Na de most,hogy túl vagyunk  a  festésen,így nyugodt  körülmények és adventi hangulat közepette előkaptam és becsomagoltam az ajándékokat.
Remélem  ,hogy tetszeni fog az ajándékozottnak,szívem-lelkem  benne van,egyáltalán nem  kell  nagy dologra gondolni,saját kézzel csinált,így tökéletesnek abszolút nem mondható,de  szívből készült,és ez a legfontosabb szerintem :)

2 megjegyzés:

  1. Gyönyörű csomagolás! Nem is tudtam, hogy mégis beléptél a csoportba. Helyes gesztus ez az ajándékozás! :)

    VálaszTörlés