2012. augusztus 5., vasárnap

Végre itthon :)

Jajjj,nagyon vártam már,hogy vissza érjünk....
Hosszú is volt meg nem is....Hosszú volt,mert alapból haza sem szerettem volna menni,én szeretek itt,szeretem az itteni nyugodtságot meg mindent...Rövid volt,mert sokakkal nem volt időm találkozni,vagy épp nem tudtuk összeegyeztetni :(
Elfáradtunk,egy napot nem pihentünk szinte,egymással töltött napjaink a 0-val egyenlőek....nem volt időnk elmenni együtt moziba,vagy csak egy sütit megenni valahol,vagy csak ez,vagy csak az...egyszerűen szétvágta az idegeimet a sok utazás,2 naponta Szeged és Horgos táv között a 30pár fokokban.....kikészültem,sírógörcsök,és állandó rosszkedv ami gyötört igen sokszor a 3 hét alatt....
Na de azért voltak jó pillanataink is,köszönöm Nekik:
 Nándinál és Orsinál,Míra babát dajkáltam:)


Krisztináéknál pizzáztunk egyik este:)


 A magyarkanizsai halászcsárdában is ebédeltünk.... 


 A strandon is voltunk,a Tisza parton,ahol egy évvel ezelőtt pózoltunk a koszorúslányokkal-fiúkkal...tök jó volt:)


 A menyasszonyi haj is szépre sikerült,féltem,mert azért egy ideje már csak nem csinálom napi szinten....


 Az első házassági évfordulónkon,Attila és Krisztina elvittek minket egy gyönyörű étterembe....köszönjük szépen <3


 A második esküvő az idei szezonban:) Zsuzsi kedves,köszönjük,hogy ott lehettünk :)


 Nekem újdonság volt,és jó volt:))))


 Ez is újdonság volt,nem repültünk még a 2-es terminálról,jó volt abban a tudatban ott ülni,hogy pár óra és végre a saját ágyikómban alhatok:)


 Végre felszálltunk,ez mindig gyönyörűűűű :)


Ereszkedés,Belgium légterében....eső....végre....inkább felhúzok ezek után 5 pulcsit,de nem vágyom a 40 fokba.....

Hazaérvén minden rendben volt itthon,ezen aggódtam a legtöbbet,csak a hálóban valami oknál fogva leereszkedett a tapéta :O
hurrá :)

Az egyik legjobb nap az esküvős napokon kívül , a fotózás napja volt,nem mindenhová sikerült eljutnunk a tervezett helyszínek közül,de helyettük lettek más helyszínek,meg rendőrrel záródó este....de ez egy másik bejegyzés lesz:)
De a képek asszem nagyon szuperek lettek...vagyis remélem,illetve bízom benne....
Józsi,Csabi,Dani,köszi azt a napot:)

1 megjegyzés:

  1. Bízom benne, hogy jól érezted magad Magyar földön:) Nagyon várom a fotózás képeit is:)
    Puszi!

    VálaszTörlés