2014. december 3., szerda

Krisztiék és a fotózás

Vasárnap  jöttek Krisztiék,a  reggeli  géppel.Megérkezésük  után haza  kocsikáztunk,de  a  piacon megálltunk venni ebédet,vettünk egy grillezett pipimellet és combokat,itthon  sütöttünk mellé krumplit,és  már  meg is volt,az  elfeledett ebéd.Mert  a nagy készülődésben én el  is  felejtettem ,hogy talán  valamit majd enni is kellene ha ideérnek.Szóval,ideértek,tiszta szürkület volt,köd,akkor még reménykedtünk  abban,hogy  másnapra  szebb idő  lesz és "a nap  is  feljön" , de hát  utólag tudjuk,hogy ez  nem  így  volt.Lecuccoltak,megmutiztuk a lakást,a nagy beszélgetések  közepette,mindig  megakadtunk egy-egy  szobában,annyira ment a duma ( :) ) , aztán mondtam,üljünk már  le az étkezőhöz,vagy a  nappaliban,mégis csak kényelmesebb  ülve beszélgetni!
Nem sokra rá,elmentünk  egy  boltba,ami  vasárnap lévén  délig nyitva volt,mert Gabim  forralt  borozni akart este,persze bor  nem  volt itthon,így gyors  megvettük  azt is,és Krisztiéknek is lesoroltuk gyorsan,hogy  mi  a fincsi,mit érdemes  megkóstizni!Haza érve  megebédeltünk,gyorsan telt az idő,szinte rohant.Végig fecsegtük a délutánt is,este  átugrottunk  Anyuékhoz,mert náluk  volt még  egy  párnánk,meg a  matracért amin mi aludtunk  Borisz szobájában.Így  Anyuékat is megismerhették  Krisztiék.Anyuéktól  haza  érve ,  a forralt  borozás elmaradt,mert tök fáradtak voltunk,de azért még az esti gyertyafényes,karácsonyi dalokat hallgatós dumcsizás a  nappaliban,olyan jó volt :) , ezután,Én meg Kriszti vacsi és zuhany  után mentünk  is aludni,a fiúk  még megnéztek egy  filmet,bár Józsi,bele-bele szundított,de  hát nem  csoda,hisz reggel  nagyon  korán ébredtek a repülés miatt.
Másnap,reggel mihamar fent  voltunk Gabival,vagyis  hamarabb mint Kriszti és Józsi,lementünk friss kenyérért,meg  reméltük 9 tájt,már a  virág bolt  is nyitva van,hogy vegyünk egy szál vágott virágot a fotózáshoz,de hát persze,hogy  nem  volt nyitva.Az ebédet is kitaláltuk,hogy spagetti lesz,de se répa,se fehér répa nem  volt itthon  hozzá,de persze a bolt sem volt nyitva,majd csak délben  nyit  minden  hétfő lévén.Még a pék is zárva volt,de szerencsére a kenyér automatában  volt friss kenyér,így legalább reggelizni bírtunk.Marha csípős hideg volt,de legalább köd nem volt,mint előtte való nap,még ekkor is reménykedtünk,hogy majd csak  kisüt a nap is,de nem így lett.Visszaérkezve,vendégeink  is  ébren  voltak,és  bele is  kezdtünk a  fotózásba,Gabim  levetkőzött,reggelit készített nekem,én  pedig vissza öltöztem pizsibe,bebújtam az ágyba,alvást imitálva  megkezdődött a fotózás.Az első  téma ez volt,hogy a  hálóba hozza  nekem a Férj uram a reggelit,ott elrágcsáljuk a pirítóst,vajas  lekváros  szív alakú falatkákat,poci ölelgetés,összebújás  meg minden  csupa romantika <3 :) Ezután a reggeli készülődés jött,én sminkeltem,a  hajamat csinálta,Gabi borotválkozott,összekent a habbal,itt  is  voltak pocak szeretgetős jelenetek,ezek a fürdőszobában készültek.Borisz szobájában is készültek természetesen fotók,hát  az  meg  egyértelműen csak is  Boriszról szóltak <3
Ezután már annyi volt az idő,hogy a  bolt  is  kinyitott,így lementünk az ebédhez valóért,és elkezdtük a főzést. A következő  képkockák a  konyhában készültek,ahogy előkészítjük a zöldségeket,ahogy  együtt főzünk,ahogy fő a kaja és Gabim kóstoltatja velem,konyhapulton ülős,egymást szeretgetős,és Boriszt szeretgetős képek készültek a lakás e területén.Romantikus-vacsizós képek is  lettek,spagetti  evés gyertyafényben  és egyebek,tök  jó volt  végig a hangulat,szerintem.A  képek elkészülte után,Krisztiék is csatlakoztak és így fejeztük be a vacsit természetesen. Nem sokára jöttek  Anyuék,és hoztak  egy apró kelléket ,ami  még  kellett a nap befejezéséhez,gyors csináltam forró  kakaót,bele a fehér-piros botnyalókák,kivonultunk  az erkélyre,és itt fejeződött be az az napi program,fotózás terén.Anya közben  megcsinálta a  forralt bort,én a kakaómat szürcsölgettem,a  többiek borozgattak,beszélgettünk,jól eltelt ez a  nap és este is.Miután Anyuék elmentek,megint filmet néztünk,de ehhez már  mi,csajok is csatlakoztunk.
Harmadik nap  már  Gabinak  mennie kellett dolgozni,olyan rossz volt  nélküle ébredni :(
De  végül is,gyorsan el  telt a  délelőtt...folytatódott a fotózás,de  immáron csak  Velem.Rólam készültek ilyen  olyan pózokban,csipke ruhás fotók :) Egyszer csak csengettek,Anya volt az,nem  is  gondoltam,hogy már  annyi az idő,végzett a melóval és  hozta az autót.Mi még fotózgattunk  egy kis ideig,azután  gyors össze  kaptuk  magunkat,Anyut haza vittük,és nálunk volt az autó egész estig.Elvittem  Krisztiéket az Actionba,mert meséltem és látta  a neten,hogy  milyen szupi  dolgok vannak ott,és nagyon szeretett volna  elmenni,így hát  ez volt a  nap egyik csúcspontja,Kriszti számára  legalább is  biztos :) .Aztán  volt egy körünk a helyi tescoban (carrefourban),ott megvettek  mindent  amit szerettek  volna  haza  vinni,sajtot,csokit ,  miegymást,és  robogtunk  is vissza haza.Alig értünk haza,hívott  Gabi,hogy nem  sokára itthon van,mi  pont  azon agyaltunk  mit kajcsizzunk,végül  gyorsan sütöttem bundás kenyeret,mindenki  vacsizott,még csináltunk  pár fotót Borisz szobájában,és  egy exkluzív wc-n  ülőset Gabiról, Kezdő Apák könyvét olvasva :D
Brugget mindenképp megszerettük volna mutatni  Nekik  ha már itt vannak,és  az autó  is  nálunk,mert ez a  minimum,amit  látnia kell mindenkinek,aki Belgiumba jön.Szerintünk.Így az uccsó este sétával,városnézéssel  telt,én gofrit ettem,Gabi forralt  borozott,Kriszti forró csokizott,megkóstolták a  sült  krumplit  is,de  nem  az igazit,találtunk egyet nyitva,de nem olyan volt,mint amit valójában csinálnak a jobb helyeken és  megszerettem volna velük kóstoltatni,na de majd legközelebb.A város most is gyönyörű  volt,a  csokiboltot  még  éppen nyitva találtuk,így bírtak venni,igazi belga pralinét is.







Miután haza értünk a város nézésből,a  fiúk vissza vitték  Anyunak  a  kocsit,haza felé még hoztak krumplit a  kedvenc  pitásunktól,mert én nem  ettem  Bruggeben  és  éhes  voltam,míg elcsipegettük , addig is beszélgettünk  még egy  uccsót,majd jött a zuhany és fekvés,mert rajtam  kívül mindenki  veszett korán kelt és kezdte a  napot. Persze én is  felkeltem  , és  elköszöntem,Tőlük,de  vissza tudtam aludni,aludtam reggel  fél 9-ig  még.
Hát így,ilyen eseménydúsan,vidáman,sok  sok nevetéssel és szerintem baráti hangulatban telt el  ez a  pár  nap,míg  megörökítettük , hogy milyenek  is  a  napjaink,mert  sokat rájátszani  tulajdonképpen nem  kellett,hogy  milyenek  vagyunk a 4  fal  között,hogy mennyire várjuk  Boriszt,hogy mennyire  szeretjük egymást még  így 11 év után  is.

Kriszti  elmondta  párszor,hogy mennyire  másnak gondolt  bennünket,és,hogy milyen  kár,hogy nem  lakunk egymáshoz közelebb,hogy gyakrabban találkozhassunk.Ebből csak  is azt tudom  leszűrni,hogy jól  érezték  magukat,velünk/nálunk.

Én nagyon nagyon köszönök minden egyes percet,amivel  kirángattak  a szürke hétköznapjaimból,hogy feltöltöttek  a  jelenlétükkel  sok  sok pozitív energiával,hogy közvetlenek  voltak,hogy  nem kellett szoronganom a  jelenlétük  miatt,hogy Józsi  is  tök jó  fej  volt és minden téren segítőkész,és úgy alapból,hogy létrejöhetett ez a találkozó és , hogy megörökítették azt az időszakot,amit már évek óta vártunk.Köszönöm,köszönjük szépen <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése