2012. március 12., hétfő

Csavargás

Tegnap elmentünk csavarogni,hogy egy kicsit jobb kedvünk legyen,meg már olyan régen voltunk bárhol is,szóval ez most jól jött...
A lakással kapcsolatban még mindig nem hívtak,nem tudunk semmit :(
Nem fűzök hozzá már túl sok reményt,hát ez van :S
De ebből adódóan elkezdtem ismét nézegetni,hogy milyen lakások vannak még,amik megfelelnek az elvárásainknak...találtam 1-2-őt,írtam is nekik,hát majd meglátjuk mi sül ki a végén az egészből....
Mivel a május közeleg,a költözésünk hónapja,de lakás még nincs így teljes biztonsággal hátradőlve élvezem a bizonytalanságot :S
Nem is izgat már annyira ez a téma,ez most a legkisebb problémám sajnos....

De tényleg,hogy egy kicsit kirántson a Férjem ebből a "semmihez nincs kedvem" nyavalyából,elmentünk tegnap vásárolgatni.
Vettünk ezt-azt az új lakásba,hogy azért mégse csak egy fuvarba tudjuk megoldani a költözésünket :)
No nem nagy dolgokra kell itt gondolni,csak pár konyhai bisz-b@szt vettünk,de a terv sikeres volt,kicsit,pár órára jobb kedvem lett,elfeledtem a hét történéseit.

Szóval,lakás még nincs,de a vackok gyűlnek:)


Tányéralátét-konyharuhák-kompótos tálkák-kehely pohár-mindenféle szedő eszközök.fakanalak-tálalótányér....


Mivel edényeket vettünk decemberben az Ikeában,így csak pár serpenyőt,és tepsit kellett venni.


2 megjegyzés:

  1. Jajj Bogi, én is annyira várom már, hogy ilyeneket vásárolgassak! :) Ugye a hazaköltözés miatt vissza kell fognom magam, jajj pedig olyan szívesen vennék már én is a házunkba mindenféle apró-cseprő dolgokat! :)

    VálaszTörlés
  2. Tényleg jó volt,kikapcsolt egy kicsit,elterelte a gondolataimat,no és persze nem haszontalan dolgokat vettünk:)
    De Mazsi!Telik az idő....nem sokára május!!!!Mindkettőnknek nagy öröm:)
    Aztán majd nem győzöd Te is halmozni a holmikat,hol ezt,hol azt.....

    VálaszTörlés