2012. március 31., szombat

Újra itt!

Kicsit eltűntem az utóbbi hetekben...
Volt oka,aki tudja az jó,aki nem az meg majd egyszer....
Voltam otthon is,11 napot,jó volt gyors eltelt,nem találkoztam senkivel szinte,de nem is azért mentem,egyszerűen csak kicsit kiszerettem volna szakadni ebből az életből ami itt van,kicsit más közegben lenni,más arcokat látni.
Az idő nagy részét Szerbiában a családommal töltöttem,Nagyszüleimmel,Nagynénémékkel,Unokatesókat is meglátogattam,Kriszti barátnőmmel és Ninával is találkoztam.
Szegeden Anyósomékat látogattam meg,meg két testvérét,meg tehát tényleg csak így a rokonokat.
Sikerült lebetegednem is,láz,fejfájás,szemdagadás,és ilyen finomságok sem maradhattak ki,szóval a 11 napból 3-mat csak feküdtem szinte,hát ez van,haza mentem lebetegedni :P De túléltem,jelentem nincs semmi bajom:)
Sok időt töltöttem a Violával is,most elsős,rengeteget változott a nyár óta,olvasás versenyen is részt vett míg ott voltam,nagyon ügyes,2.lett :) ,de nem volt elkeseredve,mert a szerelme lett az első,és Ő ennek is rettenet módon örült,büszke volt a kis szerelmére :)
Minden nap korán kellett nekem is kelnem,mert frizurákat kért a kisasszony reggelente, úgyhogy minden nap fésültem,fontam,csavartam,hol ezt,hol azt csináltam a hajacskájával,nagyon boldog volt :)
Mamám mindig próbált a kedvemben járni,csinált például kakaós és lekváros gombócot,tepertős pogácsát is,mindig kérdezte,hogy mit csináljon ebédre,és anyával be nem állt a szájuk a 11 nap alatt,kérdeztem is,hogy nem e szokott elzsibbadni néha,a sok pletykálástól,de csak egy kellemetlen tekintetet kaptam válaszként,úgyhogy gyorsan vissza is fogtam magam.
Krisztina barátnőmékkel jártam egyik nap Szegeden,elvittem Őket a dekoros boltba,vettek ezt-azt az esküvőhöz,jajj olyan jó volt,egyrészt Velük lenni,másrészt ebben a légkörben kavarogni,imádtam...a nap végét egy pizzázással zártuk,elvittem Őket a pizzatoronyba,és ott tudatosult bennem,hogy már az sem a régi....finom volt,de nem a régi :(
Végeredményben jó volt kicsit kikapcsolódni.
A visszautunk szörnyű volt,nagy szél volt és bár én nagyon szeretek repülni,de most először felfordult a gyomrom,hát ezt is megéltem , de épségben haza értünk nem volt semmi baj utána már.

Tegnap kellett vissza menni az orvoshoz,csak jó dolgokat mondott,szóval nem várunk mi semmire,ha jönni akar jöjjön hát :)

A lakással kapcsolatban annyit tudunk,hogy nem vagyunk elfelejtve,hamarosan hívni fog a csajszi és közli,hogy mizu,addig is várakozunk,de persze nem tétlenül,tegnap szabadnapos volt a Férjuram,és elmentünk ismét vásárolgatni.Vettünk megint mindenféle hasznos kacatot a lakásba,eszméletlen módon várom,hogy költözhessünk....Kinéztük a mosó és szárítógépet is,mindkettő whirlpool,és az áruk is egy,a Férjem választotta amúgy,de nekem is tetszik:)



















Hát remélem lassan hív az ingatlanos,mert már nem sokára május,izgulunk nagyon :)


Viola és Én,bohóckodtunk....

2 megjegyzés: