2012. március 2., péntek

Most mi lesz?

Napok óta nem tudok mit írni a lakásról,mert képzeljétek,mégsem annyira biztos ,mint ahogy eddig azt hittük.
Múlthéten valamelyik nap hazaért G. a munkából egy papírral a kezében...egy olyan papírral , mint amit már kaptunk bent az irodában.Leírás a lakásról,fotók stb...
Elsőnek nem is kapcsoltam,hogy mi van...?!
Mondja G. ,hogy nem adják ki nekünk a lakást,mert nem keres annyit,hogy ezt az összeget minden hónapban kitudjuk fizetni,és mert,hogy nem vagyunk Belgák.........
Először azt hittem szórakozik,és teljesen érthetetlen volt számomra a magyarázat,akkor is és azóta is....
Szóval másnap , bekellet battyognia az irodába egy fizetéses papírral,amin rajta van,hogy az elmúlt fél évben mennyi volt havonta a zseton :S
Mikor a csaj a pult mögött meglátta a papíron szereplő összegeket,elkezdett röhögni,mert nem érti a főnökének az indokát,és hozzá tette,hogy hát egy Belga nem keres ennyit,akkor most WTF?

Szóval amióta bevitte,azóta várunk,hogy a főkolompos ,hogy dönt...........................................
Kész vagyok....Az első napokban szinte nem is szóltunk egymáshoz,mert mindig vita lett a vége...Én haragudtam G.-ra,Ő rám,hogy én haragszom,közben Ő nem tehet semmiről...persze,hogy nem tehet,de hát sajnos rajta vezettem le a feszültséget.....

Most nagyon türelmetlen vagyok , mert bizony még messze van május, de egyre gyűlnek az okok a költözésre,és én már oda álmodtam meg mindent,és ez most kicsit padlóra tett......
No de hát ,eddig is olyan furcsa volt,hogy nekünk,ilyen zökkenő mentesen menjen valami,persze,hogy kell valami ami felkavarja az álló vizet.

2 megjegyzés:

  1. Nyugi! Minden rendben lesz! :)
    Tiétek lesz a lakás! (tessék ezt is bevonzani!!!) ;)

    VálaszTörlés
  2. ......hát ez meg milyen már???
    ha férjed tényleg elég pénzt keres, akkor mi a francért nem akarják kiadni nektek a lakást?
    félnek, hogy csak azért mert külföldiek vagytok szét fogjátok cincálni, vagy mi a fene?
    kérjenek ajánlást a mostani föbérlötöktöl;)
    lehet, hogy esetleg más valaki is pályázik netán a lakásra és azt várják, hogy hátha többet ajánlanak, vagy mi a franc? habár kitellik az ilyen mocskosság az ingatlanosoktól....
    kár elöre izgulni, meg föleg emiatt veszekedni, hiszen G. föleg nem tehet róla!
    majd megoldódik a probléma.....ha meg mégsem lehet tiétek ez a lakás, majd találtok másikat.....és akkor kezdheted újra a tervezést.....minden rosszban van valami jó;)
    ne csüggend, fö a pozitivitás!

    VálaszTörlés