2012. február 24., péntek

A mai vacsi


Szegeden a kedvenc pizzériánk a Pizzatorony...egyszerűen isteni fincsi,gazdag pizzákat csinálnak,minőségi hozzávalókból,nem sajnálják róla a cuccost...imádjuk...
És nagyon sokat ettünk ott ,mikor még otthon laktunk,és nagyon hiányoznak az ízeik,mert az itteni pizzák borzalmasak...egyszer elmentünk egy pizzériába,Pizza Hut-ba,remélve , hogy nem sokkal különbözhet az otthonitól,mert hát úgy tudom,otthon azért az elég neves pizzéria....hát azon kívül,hogy 3 napi kajapénzünket ott hagytuk és éhesen távoztunk,meg hogy a pizzaszósz alapjuk currys kecsap...azt hittem vissza jön az egész,az első falatnál....
Na hát azóta sem ettünk itt kint pizzát,de egyszerűen már annyira hiányzott,hogy muszáj volt feldobjam az ötletet,hogy legyen ma pizza.
Anya összedobta a levest az én vezénylésemmel,mert még nem csinált gombakrémleves :P ,meg megcsinálta a pizza tésztáját,én kikevertem a szószokat,felaprítottam a feltéteket,vártam,hogy megkeljen a tészta,kinyújtottam és íme ilyenek lettek:


Jöjjön az első és a legeslegnagyobb favoritunk Pizzatorony LÁNGOLT a la Bogi :)



 A feltétek : -szósz; -bacon; -lángolt kolbász; -vöröshagyma; -bab; -erős paprika; -sajt

Mivel itt nem kapható zöld erős paprika,így szórtam rá szárított,durvára tört csilipaprikát:)
Bár a sajttól nem igen látszik ,hogy mit is tartalmaz a pizza,de mi így szeretjük,jó sok sajttal:)


                                      SON-GO-KU-BO



-Szósz ; -sonka ; -gomba ; -kukorica ; -borsó ; -sajt
Egyszerűség kedvéért,ezt általában mindenki szereti,ha az ínyencebbek elfogytak,azért a végén ez még maradékként mindenkinek jól esik:)


                                                                FETÁS KAPROS

 -Tejfölös-foghagymás alap ; -2 fajta  sonka ; -fetasajt ; -kapor ; -sajt
Ez az én személyes kedvencem,imádom minden hozzávalóját:)


                                               RÁKOS



-Szósz ; -rákocskák ; citromkarika ; -vöröshagyma ; -sajt
Mivel nagy rajongói vagyunk minden tengeri kajcsinak,így a pizzáknál is imádjuk a tengeri kavalkádot,de mivel ma csak rákot találtam a fagyóban,így csak az került most rá sajnos,de amúgy nekem a kagyló a kedvencem a bigyók közül:)
Azért ez sem néz ki rosszul?!

A szószok hozzávalói:

Paradicsomos szószhoz: paradicsom sűrítményt felhígítottam paradicsomlével,ízlés szerint                bazsalikomot,oregánót,és vegetát tettem még bele...pofon egyszerű:)

               Tejfölös szószhoz: tejfölbe reszeltem a foghagymát,ízesítettem vegetával,és ennyi is a történet:)

Asszem ma jót lakmároznak majd a férfiak:)
Szép hétvégét mindenkinek!

2 megjegyzés:

  1. Imádom a pizzát,és annyira guszták a képeken,biztos nagyon finom volt!:))Ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  2. biza ízlett mindenkinek:)
    örültem is,mert első pizzasütésem volt:)
    ja és a tésztája isteni volt,majd hozzáadom még a bejegyzéshez...

    VálaszTörlés