2012. február 11., szombat

Anya szülinapja



Anya szülinapjára készítettem természetesen muffint,és tortát is.
Nem bonyolítottam dúl a dolgot,a szokásos recept szerint csináltam a muffint,csak natúr joghurt helyett gyümi joghurtot raktam bele,epreset.
Aztán ,hogy még se legyen a megszokott,kicsit dekorálni szerettem volna rajta.Mascarpone sajthoz kevertem mézet és piros vegyes gyümölcs szirupot és attól lett ilyen szép színe a krémnek a tetején.
Mindenkinek nagyon ízlett és tetszett is:)


Mivel nem vagyok egy nagy sütőbajnok,így nem mertem extra újdonsággal belevetni magam a torta készítésbe,így arra gondoltam,hogy ha nem választjuk szét apró papírokba a muffin tésztát,hanem egyben rakjuk be a sütőbe,attól az ugyan úgy megsül és finom is...gondoltam én...jól gondoltam,megsült:)
Annyi különbség volt benne és az előző muffinba,hogy itt a tésztába kevertem a vegyes piros gyümiből:)
Szóval kisült:)
Természetesen sajtkrémet használtam itt is,de itt mont fordítva mint a muffinnál,ebbe nem kevertem bele a gyümis levet,se gyümit,itt csak a szokásos dolgokat,hogy kenhető és habos legyen.Tejet,mézet,citromlevet,és egy csipetnyi fahéjat...ezzel kész is volt a krémje,a tetejére raktam a gyümiket,és hagytam 1 napot pihenni.A sajt bekeményedett,a gyümik szépen csillogtak,a tészta isteni volt hozzá,nem volt száraz,puha volt és mondhatni krémes,anya örült és persze őt is meg szívattuk az elfújhatatlan gyertyákkal:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése