2012. február 18., szombat

Örömködés után jöjjenek a tervek...






Elsőnek mi mást terveznék meg mint a hatalmas nappalit.
Rajzolgattam én,így a gépbe kicsit világos lett a rajz,de ha erősen nézitek kivehető:)
És persze leírást is adok ha valami mégsem volna teljesen kivehető.
Szóval.A két ablak közötti részre képzeltem el a nappalit.A radiátoros falat falburkolattal szeretném kirakosgatni,biztos tudjátok milyen,de amúgy ezt a rajz durván vissza is adja,tudni kell rajzolni is ,hát na:)Valami erősebb barna színűre gondoltam,hogy rögtön oda vonzza a tekintetet:) hisz olyan szééép:)

A kedvenc szekrénysoromat rajzoltam le,csak a tv-tartó üveg részecske nélkül,és így rögtön 40 e ft-tal csökken az ára:) , és így a férjem is könnyebben bele megy,meg amúgy is azért nem akarta azt az üveges tv tartót ,mert azon izgul,hogy a kicsi volna ahhoz a tv-hez amit ő kinézett...jó,hát akkor üveg nélkül,de akkor is ez lesz:)
Ikea termék,csudás egyszerű forma,a színe pedig magasfényű fehér:)
Aztán a radiátor elé,szóval az erkélyajtóhoz egy állólámpát gondoltunk is,mert persze a férjem is segített a tervek elkészítésében.Az állólámpa 5 külön ágra nyúlik a magasba,csillogó ezüstszínű,nagyon szééép:)
Elé egy anyagában és mindenében nagyon de nagyon hasonló fotelt néztünk,fehér és természetesen bőr:)
A kanapékról már írtam,de ide is berakom,mert hát így kerek a történet,szóval a kanapékból 2 ugyan olyat fogunk venni,mert több ok is ez mellett volt és így lett a kedvencünk ez:

Egyet a bal oldali ablakhoz szeretnénk elhelyezni,a másikat szembe a burkolatos fallal.A kettő találkozásához egy asztalkát rakunk majd,bár a rajzomon nincs rajta,mert nem fért rá,vagy hát,rosszul rajzoltam :S
Szóval valami minimal asztalkát gondoltunk ki oda is,itt még nincs konkrét elképzelés,de ezek közül valamelyiket választjuk majd:


























A nappali közepébe egy bociszőnyeget fogunk rakni,és rá a dohányzóasztalt.
 Bútorügyileg a nappali asszem ennyi volna,persze az apróságok,dísztárgyak,emlékek fogják otthonossá és kényelmessé tenni az egészet:)
A falak színét illetően ,egy nagyon halvány barna színt választottunk.
                             Ezt ni:
                         
    



Az ablakok sem lesznek csupaszak,bár nekem úgy is tetszenek,de se olyan magasan nincs,és minden oldalról utca veszi körül,szóval muszáj ,mert hát na....

Folyt.köv....
                                                       

8 megjegyzés:

  1. Huh, szuperek a tervek, elmehetnél lakberendezönek:D
    Nagyon jók az ötleteid......
    épp ma hozta fel kedves párom is, a kövel kirakott fal ötletét
    szerintem jól mutatna, tényleg nagyon odavonzaná az ember tekintét, és tuti jó kis kontrasztot képez majd a robosztus falfelület és a fényes fehér szekrény...
    a kanapék nagyon tetszenek, habár a fehér nagyon kényes, nektek kell tudni, hogy bevállaljátok-e...
    az 5 karú álló lámpát már én is láttam valahol, nekem is megtetszett, és nem is olyan drága (én 100€ körül láttam, és ti?)
    a boci szönyeg nagyon vicces, én a dohányzó asztal alól kicsit jobban kihúznám az ablak alá, ahol nincs semmi, hogy jobban látszódjon...ja és szuperül jól illik a barna koncepcióba, apropó színek: szerintem és/vagy a fal színe vagy a falburkoló kö színe mindenképp legyen világos, mert különben nagyon sötét lesz minden, annak ellenére, hogy világos a nappalirész és sok lesz a fehér, a sötét padló burkolat mellé már vigyázni kell, nehogy túl sötét legyen a fal....amúgy a járólap szürke vagy barna?(a képen nem látszik)
    jah, és véleményem szerint a két kanapé közé inkább a négyzetesebb asztalkát válasszátok, mert jobban összhangban van a dohányzó asztallal és a kanapék négyzetes formájával

    VálaszTörlés
  2. Szia:)
    Jaja,volnának ötleteim sok ágazat felé,csak hát nem megy ez annyira egyszerűen,sajnos.Így a lakberendezés is csak a saját lakásunkban fog kimerülni :S
    Szerintem is nagyon nagyot mutatna a kettő kontrasztja,alig várom,hogy élőben is láthassam:)
    Nem gondolnám,hogy kényes volna a fehér,mert ahol dolgozom ott is fehér bőr kanapék vannak,egyszerűen tisztítható,nem ivódik bele semmi...Ellenben a feketével,ahogy leportalanítod,a másik percben már látszik,hogy áll rajta a porréteg,nagyon megútáltam a feketét,nagyon haszontalan egy szín,a főnököméknél hatalmas fekete járólapok vannak,magasfényűek,hát borzasztó,amint felszárad felmosás után,és rálépsz,olyan mintha semmit nem csináltál volna előtte,borzasztó...nem hiszem,hogy bármiből is a jövőben feketét vásárolnánk...
    A burkolókövet sötétebb barnára gondoltuk ki,a fal színét pedig nagyon halvány barnára,nem lesz sötét egyáltalán,mindenképp világosat szeretnénk:)
    A járólap sötét szürke,nem barna...a függönyöket gondoltuk valamilyen szürkének az árnyalatára,vagy krémszínűre,majd látjuk...

    VálaszTörlés
  3. Szia Bogi,

    Nagyon tetszik a lak és át tudom érezni az örömödet!! Tetszenek a tervek is remélem sikerül mindent hamar megvalósítani!!!Én is nagyon szeretem a fehéret, de szeretem tompítani egy pár finomabb színnel. Viszont nem vagyok egy nagy függöny rajongó :O)))(csak éjszakára) és hidd el nem néz senki főleg, ha magasan vagytok.A színekhez segítségül http://www.designerpaint.co.uk/ szoktam menni hol nézelődni hol vásásrolni.

    További jó tervezgetést és megvalósítást!

    Üdv,

    Virág

    VálaszTörlés
  4. Szia Virág:)
    Nagyon köszönöm az oldalt,nagyon hasznos,átböngésztem már nagyjából:)
    Biztos vinni fogunk bele színeket,ahogy magunkat ismerem,majd kiderül még,hogy milyet is...nincs még konkrétum:)
    Köszi a hozzászólásod:)

    VálaszTörlés
  5. Kedves Bogi!

    A fenti lámpát hol vettétek? Pont ilyet keresünk!
    Köszi előre is!

    Viki

    VálaszTörlés
  6. Szia Viki,van itt Belgiumban egy üzlet az a neve,hogy weba,mi ott vettük.Nem tudom,hogy otthon hol,milyen üzletben lehet ilyen lámpára akadni. :/

    VálaszTörlés
  7. http://www.moebelix.hu/l-mp-k/-ll-l-mp-k/c8c1/-ll-l-mpa-viola.termek-0045580344

    VálaszTörlés