2012. február 16., csütörtök

Örömködés

Csudálatos volt:)
Jajjj ,még mindig a hatása alatt vagyok....
megnéztük mind a 4-et,de végül is az egyik nagy mellett döntöttünk...
Indokok:
-mert hatalmas a nappalija
-a szobái is tágasak
-a mosógépet nem kell a fürdőbe tuszkolni,mert van külön helység neki
-a fürdőbe kád is van (míg a tetőteresekben csak zuhanyzó)
-az udvar is a lakásé (míg a tetőtereseknek csak az erkély jutott)
- + erkély is van :)

Ezek az érvek nyertek,a többi felett...
A konyha teljesen gépesített,bár mondjuk az minden lakásban.Sütő,mikró,főzőlap,mosogatógép,páraelszívó,hűtő :)

Mint említettem már tároló is van,az a földszinten az udvarról is megközelíthető...A lépcsőházban lift is van,nem kell majd a babakocsit meg a csomagokat cipelni a csigalépcsőn,már az első emeletről beszélünk,de akkor is:)))

Csináltam egy alaprajzot,persze semmi nem méretarányos,de a lényeget vissza adja.
Ez a kép a bejárattól készülhetett.
Jobb oldali eső ajtó,a fürdőszoba,a második a wc,utána van egy kis beugró,oda gardrób szekrényt vagy fogast vagy valami cipőtárolót lehet rakni,majd meglátjuk,nem fogok unatkozni,míg kitalálom,hogy hova mit vegyünk,hogy rendezzük be:)
Alig várom már:)
A szembe lévő ajtó a nappali ajtaja.
Bal oldalt az első ajtó lemaradt a képről,az a kisebb szoba,és bal oldalon ami látszik ajtó,az a nagyobb hálószoba:)
Egyébkét tökre meglepődtem,mert a valóságban sokkal szélesebbnek tűnik a közlekedő.Na majd meglátjuk:)



Ez a kisebbik szoba,igazából "L" alakú,csak a rajzon nem akartam már bonyolítani,hosszan benyúlik hátrafelé:),nem olyan kicsi,mint amilyennek a képen tűnik.Mikor beléptünk először,és mondta csajszi,hogy ez a kisebb,visszakérdeztem,hogy valóban?Akkor mekkora a nagyobb?
Ez a kép a folyosóról lett fotózva.


Ez a nagyobbik háló....
Jajjj,annyira tetszik,nem tudom,hogy fogom kibírni májusig...
Májusban költözünk majd csak,mert még nincs kész a ház,a lépcsőház még totál félkész,még látszanak a vezetékek meg minden,szóval még folynak a munkálatok.
Szóval visszatérve a nagy hálóra...laminált padló van a hálókban,nekem a színe is bejön,de úgy igazából minden bejön,egyszerűen szerelem...:)
A kép a szobából készült,a folyosó és a wc ajtó látszik még a képen.



A két tetőtéri lakásról már amikor a fürdőikbe beléptünk és láttuk,hogy nincs kád,egymásra pillantva eldöntöttük,hogy kilőve...
A kád ugyanis nagy szerepet játszik a mindennapjainkban.Szinte minden nap együtt fürdünk,felengedjük,jó forró vízzel és elmélkedünk a nap történésein.Nekünk a kád fontos....
Szóval ez az ok nyomós volt,hogy mindenképp valamelyik első emeleti lakást válasszuk.






A wc-ről nem tudok semmi extrát írni,szerintem minden mellékhelység valamelyest hasonlóan fest,külön öröm,hogy itt van egy kis kézmosó:)









A nappaliba belépve ez a látvány fogad.Nagy ablakok,sok fény,nagy tér:)A szemben lévő falra,ahol a radiátor is van,oda gondoltam a kis tv-s részleget...









Kicsit jobbra fordítva a fényképezőt,látszik a konyha magasított pultja,és az erkély ajtó.Na ott a kettő között van egy jó tágas részecske még,ide gondoltam az étkező asztalt,bőven elfog férni...








Balra fordítva a fényképezőt pedig a nappali látszik jobban,de van egy rész amiről sajna nincs fotóm,az pedig a nappali azon része,amerre a konyha "néz",illetve ennek a fotónak úgymond a másik fele.
Szóval mondom...a nappali hatalmas:)








És a konyha.Ez a kép abból a pontból készült,ahová én az étkezőasztalt tervezem,tehát így a bal oldali ajtó a mosókonyha ajtaja,a jobb oldali,ami nyitva van,az pedig az előszobáé.
Ez a kép is csalóka amúgy,mert a valóságban,sokkal,de sokkal nagyobbnak tűnt ez is.Alig várom,hogy főzőcskézhessek benne:)



Szóval , igen!Sikerült!Megvan...
Már csak egy papírt kell vissza vinni,és a májust türelmesen kivárni.

Ja és amit még nem mondtam...az udvarunkat befüvesítik,és a falfestéket is kifizetik,csak a blokkot kell felmutatni....
Az uram hivatalos szakmája ,szobafestő,szóval erre már nincs gond,a festék is ingyen lesz....
 MIKOR LESZ MÁR MÁJUS???????????????????????????????????????????????????????????????

4 megjegyzés:

  1. oh de jó! saját lakás vagy albérlet? bár gondolom saját. jaj Istenem, bárcsak már én is itt tartanék. most olyan "irigy" vagyok. mit meg nem adnék ha lenne egy ilyen jó kis lakásom, ami nem is olyan kicsi. a WC nekem nagyon tetszik, bár ahogy írtad semmi extra, de modern, szép, letisztult. nagyon tetszenek a hatalmas ablakok és a zuhanyzó. A kád nekem is fontos, szerintem az csudajó, persze sok vizet fogyaszt sajnos :S de én imádom. A nappaliban kicsit fura, hogy nem valami parketta féle van, de összességében jaj, de jó lenne :) Gratulálok

    VálaszTörlés
  2. Szia:)
    De rendi vagy,hogy írtál,köszike:)
    Sajnos csak albérlet,nem is valószínű,hogy itt Belgiumban valaha saját lakásunk,ne adj isten házunk lesz,mert nagyon nagyon drágák...bár kitudja....lehet,majd egyszer...
    Igen,furi lehet,hogy nem meleg burkolat van a nappaliban,de itt nem nagyon szokás a nappalikat meleg burkolni,mert képzeld,nem nagyon szokás a cipő levétel sem.És így könnyebb a takarítása...
    No de majd ha minden a helyén lesz,akkor nem fog feltűnni,hogy járólap van parketta helyett:)

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok a lakáshoz Bogi!
    Várom majd a képeket a berendezett lakásról is :)

    VálaszTörlés
  4. Hajjj de messze van még az....májustól előbb sajnos nem bírok konkrétumokat mutatni,de azért köszönöm szépen:)Igyekszem majd:)

    VálaszTörlés