2013. január 3., csütörtök

Elteltek az ünnepek...

A karácsony most valahogy nem olyan volt mint szokott lenni....valami hiányzott ,valamiért nem volt teljes....
Végül amiről úgy gondoltuk,hogy nélkülözhetetlen,és csak álmunkban gondoltuk,hogy az asztalra kerülhet (mivel itt nem lehet kapni a hozzávalóit) szenteste,nem maradt álom,megvalósult,mert halat találtunk a franciao.-i egyik szupermarketben,és töltött káposzta is lett,mert nyakunkban a JPS-el elindultunk Brüsszelbe és felkerestük,felkutattuk a magyar boltot,nagy nehezen ráleltünk és vettünk savanyú káposztát. Meg volt az ünnepi vacsi.Állt a fa,csillogott villogott minden,süti illat,miegymás,de hozzábújta a Férjemhez,és látta rajtam,hogy valami bajom van,de nem tudtam neki választ adni,hogy mi bánt?!

No mind egy....
Eltelt....

Pár napra rá,27-re vártuk vendégeinket,tesómhoz jöttek igazából,de itt tanyáztak Nálunk szinte végig,nem unatkoztam :)
Ákosnak jött 2 cimborája,Szabi és Tomi,valamint hozzánk is jött egy barátom Robi,de sajnos Ő hamarabb haza kellett,hogy menjen mint a tervezett,mert betegen jött ki,és itt csak rosszabbul lett,de viszont nem akart picsát csinálni a szájából,így ezért jött el.De sajnos túl sok élményt nem bírtunk neki átadni,mert a nagy részét  az ittlétének alva töltötte,de megígérte,hogy a nyáron ,ha meggyógyult,ismét eljön majd :)

Vissza Ákoshoz és a barátaihoz.Ákos tőlünk karácsonyra Szabit "kapta".Nem tudta,hogy jön,nagy titokban ment a szervezkedés,nagyon nehéz volt nyár óta titkolni,hogy mit is kap karácsonykor.Tomi angliában lakik,Ő a csalagúton jött át hozzánk,vidáman ment érte az Ákos,mit sem sejtve,hogy mi kit hozunk ugyan azon a napon a reptérről.Hamarabb hazaértünk a Szabival és a Robival,fent az emeleten elrejtőztek,és mikor megérkezett Ákos a Tomival ,és vitték fel a bőröndöt,hát szerintem szavakkal nem lehet leírni a boldogságot ami az arcára ült,meghatódott biztos vagyok benne,de erős legény,tartotta magát :) <3

Ezek után gyorsan teltek a napok,Robi ugye egyre rosszabbul volt,sajnos a szilvesztert is itthon töltötte az ágyban.Mi anyáéknál voltunk,időközben 30-án Szabináék (sógornőmék ) is visszaérkeztek otthonról,így ünnepeltük az utolsó napot az évben,ami egyben a szülinapom is volt,méghozzá a 24. :)
Eltelt,nem volt rossz,iszogattunk,ki jobban,ki kevésbé,éjfélkor a Himnuszkor tudtam,hogy nem bírom ki sírás nélkül,hát úgy is volt...egyrészt mert szeretem a Magyar Himnuszt,másrészt,mert amíg szól kicsit elmélyülök magamban és átgondolom,hogy mik is történtek velem ebben az évben,és most is eszembe jutott,hogy egy valaki hiányzik onnan,ott és akkor....nem bírtam,kifakadtam,potyogtak a könnyeim,de a végére összeszedtem magam,megnyugodtam,és néma csendben koccintottunk  ,azt hiszem mindenki kicsit átérezte,hogy mit is érzek ott és akkor.
Új év régi álmok,új remények...

2012 legjobb ,legörömtelibb pillanatai:

Január: megérkezett a betegkártyám,mehettem végre orvoshoz :)
Február: 1 év próbálkozás után sikerült pozitívat tesztelnem <3

Március: nyár óta akkor láttam az otthoniakat újra,hazarepültünk anyával 11 napra <3
Április: költözködés tervezése,lakásnézések...
Május: beköltözés a fészkünkbe <3
Június: lakberendezés,festés,fészek szépítés :) <3
Július: hazarepülés,otthonlét,család,rég nem látott barátok,Szabina leánybúcsúja-esküvőjük :)
Augusztus: Zsuzsiék esküvője,vendégség nálunk itt Belgiumban,ismét hazarepülés,a babakori barátnőm esküvőjére <3
Szeptember: pihenés az otthoni nagy kánikula után
Október: Zita barátnőmmel újra egymásra találtunk <3
November: megkezdtük a nagy kivizsgálásokat,hogy babánk lehessen <3
December: Szabi&Tomi&Robi és mindenki aki a szülinapom alkalmából felköszöntött <3


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése