2013. január 7., hétfő

Hirtelen üres lett minden...

Tegnap,azaz január 6-án repült haza Szabi,tesóm cimborája.Ő volt az utolsó ,Ő ment haza utoljára,előtte pénteken ment vissza Angliába Tomi,és hát még a múlt hét elején a rosszullét miatt Robcsi. Eltelt a szünet,eltelt az év,elteltek az ünnepek,minden elmúlt,és mától ismét a szürke hétköznapok jönnek.De olyan gyorsan jött,hogy egy szempillantásnak tűnik az elmúlt 2 hét....
Tegnap nem volt időm lebontani a fát,de ma megtettem,leszedtem mindenhonnan a díszeket,eldobozoltam őket,remélem mikor majd legközelebb elővesszük ismét,már nem csak ketten díszítjük majd a fát,hanem már hárman.Kivonszoltam az erkélyre a még most is illatozó,bár por száraz fenyőt,és eltakarítottam 2012 utolsó nyomait is.

Nem tudom ,hogy mik várnak ránk ebben az évben,próbálok pozitívan állni hozzá,van 1-2 tervem,de egyik függ a másiktól,na és persze mindez függ egy harmadik dologtól,elválik,majd az idő mindent megold....

Pár fotó a szülinapom&szilveszterről:

és a tortámról :

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése