2013. augusztus 5., hétfő

Évfordulós ajándék&névnapi lepd meg magad :)

Mivel tudja,hogy nagyon szeretem a virágokat,így sejtettem,hogy virággal fog meglepni,reméltem,hogy nem orchideával,mert abból már van egy pár,és kezd túmácssss lenni a lakás tőlük,mivel mindegyik most virágzik,ami persze nem baj,de elég most egy ideig belőlük!

Tudja azt is,hogy a rózsát nem szeretem,egyszerűen nem tetszik,túl mesterkélt,giccses,számomra. Gondoltam hazajön majd valami szép csokorral,ezt gondoltam.
Tévedtem,virágot ugyan hozott,nem is orchideát,nem is rózsát,hanem egy fát hozott nekem,egy citromfát méghozzá!
 :)

A fa már kinőtte a cserepet,valószínűleg a táptalaja sem volt elég megfelelő,mert a levelei sárgultak,és azt olvastam ,hogy ez valami hiányt jelent,szóval első dolgom volt vele,hogy átültessem egy nagyobb , friss földdel teli cserépbe.Az erkélyen kapott helyet :) Szép szúrós tüskéi vannak,és telis-tele van apró citromokkal :)




Szóval nagyon meglepett,és örültem,és alig várom ,hogy beérjenek a fini citromok :)

A névnapi lepd meg magad akciómon fűszernövényekre ruháztam be ,és egy páfránnyal gyarapítottam a virágos"kertem" :)

Vettem egy mentát,egy rozmaringot,kaprot is,és kakukkfüvet is.Nagyon finom illatosak,zöldek,és a kaporból már csípkedtem is le leveleket,mert tegnap túrós-kapros lepényt készítettem :)


 A levendulát anyukámtól kaptam,szintén névnapomra,a mini sziklakertet pedig Vikitől :)

Hát ilyen szépen bezöldült az erkélyünk augusztus 1-re :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése