2013. augusztus 5., hétfő

Túrós-kapros

Régi időket idézi számomra ez a süti,ha sós akkor is,ha édes,akkor is.Nekem mind egy,mert mind a két fajtáját szeretem :)
A Dédim sütött nagyon sokszor mikor még kis lányka voltam,és mikor megláttam a boltban a friss kapor  cserepes kis fűszernövényt,már akkor tudtam,hogy az első amit elkészítek ez a süti lesz.

Hát íme :)


Egy édes változatot készítettem most el,de újabb rendelést kaptam,ha megyünk haza,ilyet kell rakni útravalónak,enélkül nem indulunk útnak!Ki lett jelentve :)
Ennél jobb pontot nem is kaphatott volna!Ízlett mindenkinek,falták,én meg csak sunyin mosolyogtam a bajszom alatt,hogy még egy finomság,amivel bővíthetem a receptkönyvemet :) hurrá :)))))

2 megjegyzés:

  1. jujj Mamám sütött mindig ilyet, imádom :) ezer éve nem ettem :(

    VálaszTörlés
  2. a recept nagyon egyszerű,és tényleg nagyon finom ;)

    VálaszTörlés