2014. június 23., hétfő

Cseresznyés süti

Valami  könnyűre,valami gyümölcsösre vágytam,ami gyors  kész van nem  igényel nagy odafigyelést és törődést,de ne legyen  túl édes  se,hogy Gabi is  megegye...
Hát mivel volt itthon  egy rakat cseresznye,így az meg a maradék ribizli,amit előtte való napokban csipkedtem  le a bokorról,azt is bele tettem,gondoltam rontani nem fog rajta,hát nem tévedtem,nagyon  fincsi lett.

Hozzávalók:
3  tojás
4 ek. liszt
4 ek.  cukor
3 ek.  olaj
1 csomag sütőpor

Ezeket összekeverni,vajazott,lisztezett tepsibe elegyengetni,a gyümölcsöt ízlés szerint rászórni,az előmelegített sütőbe betolni,200 fokon 5 percig,majd 175 fogon  még 25 percig sütni.Halál  egyszerű :)

Amelyik  receptet  néztem,annak volt a tetején tojásfehérje hab,rásütve,de mikor nekiálltam  a  sütinek  akkor vettem  észre,hogy pont csak  3  tojásom  van,így a hab a tetejéről  most lemaradt,de így is nagyon  finom,porcukorral :P


A tojásfehérje hab  a  tetején (eredetileg) :
3  tojásfehérje
4 ek. cukor
1 csipet só
2 ek.  levendula szirup
2 ek. cseresznyelé


kemény habbá  verjük,rákenjük  a  kisült  piskótára,a  sütőt  100 fokra vissza  vesszük,és  30 percig  sütjük  a  habbal  a  tetején,majd  vissza 200 fokra és  3  perc  alatt arany  barnára  pirítjuk  a  habot a tetején...majd máskor :P


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése