2014. július 7., hétfő

A titok , többé nem titok :)


17 megjegyzés:

  1. Gratulálok Nektek, sok boldogságot és "könnyű" problémamentes terhességet !! Mikorra várható a baba?

    VálaszTörlés
  2. köszönjük kedves Névtelen a kedvességed :)
    2015 február :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Az esküvői blogodon keresztül bukkantam rá az írásaidra, azóta ha nem is gyakran, de olvaslak, ahogy a két gyerek mellett az időm engedi :)
      Remélem jól viseled a "terhességet" elkerül a kezdeti rosszullét.
      Szép estét!
      Virág

      Törlés
  3. Üzenem Gabinak,hogy szeretem ezt a képet ;)
    a mondanivalója miatt meg főként <3

    VálaszTörlés
  4. Szia Bogi!
    Szívből gratulálok nektek! Remélem minden rendben lesz!
    Azt szeretném megkérdezni, hogy vált be a mosódió?

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szépen köszönjük!Biztosan igen,csak pozitívan :)
    Én a mosódióval teljesen meg vagyok elégedve,a fehér mosáshoz szoktam rakni mosószódát is,vagy ha valami nagyon makacs folt van,akkor beáztatom előtte mosószóda és citromlé keverékbe a ruhákat és úgy a gépbe,patyolat utána.Gazdaságosabb,nem szennyezi a környezetet,nem allergizál,tiszta is tőle a ruha,tényleg semmi rosszat nem tudok mondani! :)

    VálaszTörlés
  6. Gratulálunk,vigyázz nagyon magatokra!Örulök,h végre valora válik az álmotok!:)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon nagyon gratulálok Bogi! ♥ :-)

    VálaszTörlés
  8. Szia Niki,aranyos vagy,köszönjük szépen!Vigyázok bizony :)

    VálaszTörlés
  9. Nikik :) szóval köszönjük!

    VálaszTörlés
  10. Szia Bogi! :) Gratulálok Nektek! Sok boldogságot és egészséget! :)
    U.i.: Egy új blogolvasó! :)))

    VálaszTörlés
  11. Köszönjük szépen,reméljük meglesz az egészség,az a legfontosabb <3
    És köszöntelek az oldalamon!

    VálaszTörlés
  12. Jupppiiii! Nagyon gratulálok!!! :)

    VálaszTörlés
  13. jaaaj Bogi, még weddingsen olvastam a blogod régen, aztán itt is követtelek némán, de nem rendszeresen és ma volt egy olyan érzésem h meg kell nézni a blogot, mert szerintem babás vagy és tádáááám :DD gratulálok!!!!! én már mindenórás vagyok és kívánom neked, hogy legalább olyan problémamentes és szép terhességed legyen, mint amilyen nekem jutott!! Psy

    VálaszTörlés
  14. Köszönöm,hogy ilyen régóta követsz és milyen jók a megérzéseid :D
    Hűűű,nagyon gratulálok én is és könnyű szülést-születést kívánok <3
    Psy?Ismerős,volt egy Niki nevű lány weddingsen,akinek ez volt a blogneve! :)

    VálaszTörlés