2014. október 22., szerda

Málnás túrótorta



A  recept egyszerű,gyors  és nagyszerű.

A  tésztához:

220  g liszt
140 g vaj
20 g  kakaó
70 g  cukor
1  tojás

Ezeket jól  összedolgozzuk,kivajazott-lisztezett  tepsibe nyomkodjuk,úgy,hogy a sütőforma  peremére is  kerüljön  egy  kis  szegély,majd  ha  egyenletesen eloszlatva szétnyomkodtuk,akkor  hűtőbe rakjuk  addig  , míg  a  tölteléket  elkészítjük.

A töltelékhez:

250 g túró
150 g tejföl
100 g cukor
1 citrom  reszelt  héja
1 cs. vaníliás cukor
3 tojás
50 g puha vaj
25 g liszt

Robotgéppel  jól összekeverjük,kb.1  percet vesz igénybe,majd a  tészta tetejére  öntjük,és előmelegített sütőben 150 fokon,egy  óra alatt  lassan megsütjük.

Majd  mikor kihűlt,akkor  2 marok málnát  teszek fel  2  dl  vízzel forrni,ha felforrt , akkor vagy a  torta tetejére   öntöm  egyszerűen,vagy pedig  szűrőn keresztül  a levet ráengedem  a gyümölcsmaradékot  pedig kiöntöm :/ , én most az utóbbit  választottam.Mikor a  zselatin megdermedt a tetején,olvasztott fehércsokit (tejszínnel olvasztottam a csokit) locsoltam  rá csíkokban,és mikor  az is  megdermedt,akkor vettem csak  ki a  tortaformából és  tálaltam :)
a reggeli természetes fényben :)

2 megjegyzés: