2011. október 15., szombat

Az idő nem áll meg!

Kicsivel több mint egy éve kezdtem el először blogot írni.Az esküvőszervezéssel kapcsolatos dolgokat osztottam meg az olvasókkal,és olvashattam én is....Nagyon jól jött ez,hisz akkoriban sok szabadidőm volt,és lefoglalhattam magam.De eljött az esküvőnk napja ,amit annyira vártunk és szerveztünk egy éven át.Nagyon gyorsan eljött az a nap,és nagyon gyorsan el is ment......maga után hagyva egy hatalmas űrt.Egyszerűen annyira lekötött és foglalkoztatott ez a téma,napról-napra,hónapról-hónapra,hogy most,hogy elmúlt és vége egyszerűen nem tudom mivel kitölteni az időmet,nem találom a helyem.Persze csinálhatnék egy csomó mindent,de az elmúlt évből kiindulva valami olyasmivel szeretném folytatni,amiben kitudom élni a kreativitásom és a kézügyességem.Nincsenek még konkrét elképzeléseim,de ez majd még kiforrja magát:)
Első bejegyzésemhez, talán egy bemutató képpel indítanék azoknak akik még nem ismernek,akik pedig tudják ki vagyok,nekik meg egy kis plusz vagy repeta:)
Fogadjátok szeretettel:

2 megjegyzés:

  1. Sokan érzik ezt az űrt az esküvő után, de én úgy gondolom, mi szerencsések vagyunk, hisz van egy nagyon jó csapatunk a FB-on, és oda bármikor mehet az ember beszélgetni, tanácsot kérni.
    Kívánom Neked, hogy megtaláld azt az elfoglaltságot, ami a legjobban tetszik Neked!:)
    Örülök, hogy folytatod a blogolást:)!

    VálaszTörlés