2012. október 9., kedd

A dokinál

Elmentem tegnap orvoshoz,mert a szúrás ugyan napközben gyengébb volt,csak fekvéskor éreztem,de a zsibbadás átment fájdalomba,olykor már reszkettem,annyira fájt.
Elmondtuk,hogy mi volt,a doktor bácsi végig hallgatta,kérdezett,feleltem ,csörgött a telefonja,felvette ,közben tesómmal megbeszéltük,hogy jól áll a dokinak az Armani inge (még jó,hogy nem érti a magyart),ezután elkezdte a vizsgálatot,voltak különféle kargyakorlatok,megtapogatta az izomzatomat a nyakamon,és a vállamon,és megállapította,hogy izomhúzódásom van.
Kaptam 2 fajta tablettát,az egyiket 3 hétig kell szednem,a másikat meg 5 napig.
Az este már be is vettem az elsőket,és végre bírtam aludni...bár még mindig csak a jobb oldalamon,mert ha változtattam,rögtön éreztem a szúrást,de a fájdalom enyhült,és nem keltem arra,hogy görcsösen fáj a nyaka...aludtam is,8-ig :)

A lelki része a dolognak persze nem múlik el magától,de próbálok kicsit erőt venni magamon...Vasárnap elmentünk Gentbe,kicsit kimozdítottak az ágyból....
Tegnap meg eljött hozzám sógornőm,és lementünk a boltba,aztán orvoshoz később,szóval az elmúlt 2 napban már többet voltam levegőn,mint előtte 2 hétig....

Közben kitaláltam,hogy mi lehetne a karácsonyi ajándék a családtagoknak.....
Nem írom le,mert többen olvassák a blogot szerintem mint gondolnám,és nem szeretném lelőni a meglepit,de annyit elárulhatok,hogy én készítem majd.
 :)

2 megjegyzés:

  1. Gyógyulgass Drágám és vigyázz magadra!
    Igen-igen, tessék többet levegőre és emberek közé menni!
    Puszó

    VálaszTörlés