2012. október 13., szombat

Mi legyek?

Tavaly is volt halloween party,idén is lesz...
De fogalmam sincs,hogy minek öltözzek....egyszerűen elképzelésem sincs...szeretettel várom az ötleteket....
Tavaly gyilkos bohóc voltam,de a sminkem nagyon gyorsan elkenődött,mert ilyen sima arcfestékkel csináltam,amit a boltban árultak fillérekért....De tesóm is én sminkeltem,Ő zombi volt,az Ő sminkje tök jól sikerült...idén is én pingálok szerintem mindenkit,szerintem tök jó buli,egy évben 1x lehet :)
A tavalyi sminkek:

 Tesóm a zombi
Gabim vámpír
Szabina : Morticia Adams
 Zombi és Morticia
itt tesómról, mindig a Legenda vagyok c. filmből jut eszembe a zombi a végén,mielőtt betöri a plexi falat:
:)))))))))



 Én :)
a gyilkos bohóc

Szóval szerintetek mik legyünk idén? :)))))))



7 megjegyzés:

  1. Néééééézd http://www.facebook.com/photo.php?fbid=389095824492957&set=a.275879159147958.62449.258072884261919&type=1&theater

    Rita

    VálaszTörlés
  2. Kinn Skóciában is nagy hagyománya van a halloween-nek. :) tavaly én is Morticia Addams voltam

    VálaszTörlés
  3. :)
    Emlékszem Mazsi ;)
    Tök jó szerintem:)))))

    VálaszTörlés
  4. sztem legyél halott menyasszony. nincs meg ttds ruhád???

    VálaszTörlés
  5. nem menyaruhában voltam a kreatív fotózáson:( , nincs menyaruhám :(

    VálaszTörlés
  6. hűűhaa :) jól néztetek ki :D tippem az nincs ... csak ilyen "általános" dologkban tudok gondolkodni, mint boszi, szellem, csontváz...

    VálaszTörlés
  7. igen-igen,azt hiszem azóta már sikerült kitalálni...
    majd hozok képeket! :)

    VálaszTörlés