2012. október 7., vasárnap

Szombat esti frász....

Mikor elmentünk este fürödni,a kádban ülve és beszélgetve észre vettem,hogy légszomjam van,és nem vagyok jól,kinyitottam az ajtót,mert a párától,szokott ilyen lenni,pár perc,gondoltam,és elmúlik....
Nem múlt el....
Néztük az x-faktort,és szúró feszítő érzés volt a mellkasomnál,majd elég hirtelen elkapta a vállam és a nyakam a zsibbadás...nagyon szokatlan és fájdalmas,soha nem éreztem azelőtt ilyet.
Már folyt a könnyem,ekkor észre vette Gabi,hogy nem vagyok jól,pánik és könnyek között hívni akarta anyát,de mondtam,hogy ne zargassuk már őket ilyenkor,biztos nincs baj,csak beszorult a levegő....sikerült kicsit megnyugtatnom Őt,de magamat nem....bementem lefeküdni,és egyszerűen nem bírtam máshogy feküdni,csak a jobb oldalamon,mert minden más testhelyzetben szúrt nagyon a mellkasom....annyira zsibbadtam,hogy görcsölt a felkarom-vállam és nyakam....nagyon nagyon fájt....ekkor Gabi felnézett a netre,mit talált a tünetekre?!Szívinfarktus......na mondom az szép,kérdezze meg anyát most már,hogy mi legyen....hívta is,anyáék jöttek is....Anya hideg vizes borogatást rakott rám,a nyakamra vállamra,és a mellem alá,és csak masszírozott,masszírozott,vagy hajnal 1-ig,de igazából nem javult semmit,de a jobb oldalamon feküdve nagy nehezen elbírtam aludni....

Reggel mikor felkeltem,azt hittem jobb,mert egy pillanatig jó volt a hátamon,de egyszer csak megint beszúrt,és rájöttem,hogy semmivel sem jobb...
Annyira bár mondjuk már nem fáj,de zsibbad nagyon,és hát azért érzem...
Nem tudom mi lehet,talán becsípődhetett egy idegszál,ami lezsibbasztja az egész bal oldalam,ebben reménykedem,és remélem nem valami komoly baj lehet/ett.
Az utóbbi hetekben nagyon nem érzem magam jól,mindig van valamim ami fáj,legtöbbször a fejem,de a lábaim is zsibbadnak estére , már viszonylag elég gyakran,reggel felkelek,és fáradt vagyok,vissza fekszem,és alszom délután 5 ig,és éjszaka is zavartalanul végig tudom aludni a 8-10 órát...lelkileg,hát azt inkább hagyjuk,de igazából szerintem minden bajom innen ered....
Amit megfogadtam,magam miatt és a Férjemnek,hogy erőt veszek magamon,és elgyalogolok minden nap a templomig,vagy egy kicsit tovább,véget vetek a nem mozgásos,magamba fordulós ,depis időszakon,mert ez nem vezet jóhoz...Ma van 1 hete,hogy nem voltam utcán,tudom nagyon durván hangzik,de nekem meg most az hangzik durván,hogy naponta erőt kell vennem magamon,hogy kimenjek...
Nagyon nagy változásokra van szükség,mert ez így nem mehet tovább.....

5 megjegyzés:

  1. Drága Bogi, ez nagyon nem hangzik jól! Remélem, hogy a zsibbadás csak idegbecsípődéstől van és gyorsan elmúlik! Szörnyű lehet az a fájdalom!

    A bezárkózás viszont nagyon nem jó, baromi nehéz lehet, de muszáj tenni ellene! Együtt kell erősnek lennetek! A vidám, pörgős lány, akivel én is találkoztam ott van benned, üzenem neki, hogy bújjon elő!
    De nem fogok okoskodni, mert tudom, hogy ez nem így megy, és mert nem éltem még át hasonlót, nem tudom, milyen lehet idegenben élni stb! De azt szívből kívánom, hogy gyorsan találd meg a lelki egyensúlyodat és újra önmagadat! Mi veled vagyunk, támogatunk mindenben! Puszi

    VálaszTörlés
  2. Nagyon nem volt jó ezt olvasni :( Nagyon rossz érzés lehetett ezt átélni, és a férjedet is megértem, hogy aggódik. Azért is, mert valamilyen szinten ismerős a helyzet. Körülbelül egy éve mióta Gabi volt a kórházba tavaly, a trombózis miatt, Neki is vannak hasonló tünetei. Volt olyan időszak, mikor napi három nyugtatóval volt el. Mostanra szerencsére nagyon sokat javult, de néha előjön. Ő azt szokta mondani, olyan mintha valaki ülne a mellkasán és nem kap levegőt, régen volt olyan is ahogy Te leírtad. Azért Én utána járnék ennek ahogy a Lányok is írták, Gabi is volt többféle dolgon, és mikor mondták, hogy szervi baja nincs, tudtuk, hogy lelki. Ne hagyd, hogy még jobban bele menj ebbe dologba, mert utána nehezebb helyre rázódni. Ez a napi séta jól hangzik, kell néha, hogy kimozdulj :) Nagyon szorítok, hogy helyre rázódj gyorsan, próbáld meglátni a pozitív dolgokat, és kívánom, h boldogság legyen :)

    VálaszTörlés
  3. jajj bogi vigyazz magadra!!!! imazok erted hogy rendbe jojjon minden!!!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen,sajnos javulás nincs,ma megyek orvoshoz,aztán majd meglátjuk...
    Köszönöm a szavakat,és az imát,nagyon nagyon szeretnék változtatni...

    VálaszTörlés
  5. jobbulást Bogi, tarts ki és ha úgy érzed az életmód váltás segít - akkor vágj bele még azelőtt, hogy késő lenne... voltam pánikbeteg, tudom milyen az, amikor már sokkal nehezebb egy folyamatot visszafordítani :(

    VálaszTörlés