2013. február 13., szerda

Borkrémes torta

Édesanyám tegnap volt 49 éves!Egész napos volt a munkahelyén,semmit nem sejtve , jött tesómért hozzánk ,mert itt aludt nálunk előző este.Szóval jött Ákosért,hogy haza vigye,én meg egész nap főztem sütöttem,hogy meglepjük Őt a születésnapján.Borkrém tortát csináltam neki.
Minden  nagyon fincsi lett,még a májgombóc is sikerült a levesbe,pedig először csináltam :)
Anya örült,nem számított rá szerintem:)



Talán,vagy inkább biztosan,ez lett az eddig legjobban sikerült tortám az összes közül,hát jól van,a sütiket szuperül megtudom csinálni,de a torták nem az én világom.De ez most tényleg sikerült :)
Torta formája is volt,nem is folyt szét,masszív volt,és az íze is finom volt,bár ha csinálok legközelebb,nem fogok bele rakni borba áztatott mazsola szemeket,mert bár megoszlottak a vélemények róla,de szerintem jobb nélküle.
A képek nem a legjobban sikerültek,tényleg csak pillanat fotók,de legalább van,és megtudom mutatni,hogy sikerült a borkrém torta :)
Recept innen volt :)

2 megjegyzés:

  1. Boldog szülinapot kívánok neki, így utólag is!

    VálaszTörlés
  2. Jajjj de Kedves vagy köszönöm szépen,átadom Neki,biztos Ő is köszöni :)

    VálaszTörlés