2013. február 8., péntek

Pár apróság ismét :)

Mivel a költözést egyenlőre ,legalábbis májusig biztos eltoltuk,így bátorkodtam egy kicsit,és használtam a pisztolyom,a ragasztópisztolyom :)
Csomó mindent csináltam tegnap a megszokott dolgokon kívül,este gyors be is aludtam a Barátok közt után :P

Át ültettem néhány orchideámat,mert már szegények kinőtték a cserepüket,buktak ki belőle,és jó nagy cserépbe ültettem őket,egy ideig most nem lesz velük gondom.
Aztán,gondoltam egyet,lassan egy éve könyörgöm Gabinak,hogy fúrja fel a képeket a hálóba,a válasz mindig:hát persze,majd hétvégén :) -oké,de melyik hétvégén?!-meg untam fogtam a pisztolyt,és felragasztottam.Van egy ágacskám is,amit sok esetben felhasználok dekorációnak,de elnyerte végső helyét,felragasztottam azt is a falra,és az esküvői sarokba,ahol eddig is az esküvői fotóinkból néhány a falon volt,szóval néhány maradt is,de 2-őt raktam az ágra is,és a meghívónkat is ráraktam,no meg a párnát,és a harisnyakötőket.Olyan kis szentélyes lett,nekem nagyon tetszik,Gabi észre sem vette a változást nagyon,csak mikor felhívtam rá a figyelmét,pasi :/
És végül az étkezőbe is van egy kis újdonság.Gabi az egyik helyről ahol dolgoztak,elhozott a kuka mellől egy asztal fölé való lámpát.Csúnya piros volt,nem tetszett,és nem is illett volna a lakásba,de eszembe jutott,hogy a hálóban használt tapétából még van egy csomó,hát több-kevesebb sikerrel,de ráragasztottam,itt-ott hullámos,de végül is annyira nem lett rossz :), jobb mint a piros!határozottan!!!
ilyen csúnya piros volt a lámpa búra!


és végül ilyen lett!

ilyen volt








ilyen lett :)
A középső barna csíkhoz raktam végül a két esküvői fotót,a felső a régi kép...







és itt ahogy készen mutat,ja,és az ablak melletti falra került az ultrahang kép,az egyetlen és utolsó kép a babócánkról!

És a fotósarok,most már nem csak fotósarok,hanem emléksarok is,nem csak a fotók emlékeztetnek a napra,hanem pár tárgy is,ami szívünknek oly kedves :)
A bal oldali a régi,amilyen volt,és a jobb oldali az új,amilyen most!











És egy kis közelebbi részletesség:







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése