2013. február 14., csütörtök

Kókusz szív és Valentin vacsora

Egy sima kókusz golyó masszából készítettem szíveket mézeskalács kiszúróval,ezt az édi édességet kínálom ma,Valentin nap alkalmából a Férjemnek!Egyszerű,nagyszerű ;)
Soha nem méricskélem a kókuszgolyóhoz való hozzávalókat,mindent ízlés szerint adagolok hozzá.
Rakok bele : darált háztartási kekszet-kókuszt ezt kb. 1:1 arányban,aztán még kakaóport,cukrot,rumot,tejet,megformázom,jelen esetben a tetejét szórtam le,de egyébként ugyebár megforgatom a gombócot és kész is :)Még a gyerekek is könnyedén elkészítik,a lehető legegyszerűbb dolog a világon :)

És a mai nap főétele pedig az én agyszüleményem egy receptje...agyaltam mit is kellene ma csinálni,eszembe jutott,hogy van egy tekercs rétes tésztám a fagyóban,gondoltam csinálok valami ragut,és bebatyuzom,sütőbe vele és kész,mellé valami sali,gyors is,finom is,meg minden....de csak gondoltam....elkezdtem pirítani a hagymát,husi,gomba fűszerek,és mikor kivettem a csomagolásból a tésztát,akkor jöttem rá,hogy nem rétes tészta,hanem pizza :S No nem baj,tészta ez is,mi lehet a baj?!Kiolvadt gyorsan,tepsibe,a ragut levettem a tűzről,tejszín bele,1 tojás,rá a tésztára,sajtot kockáztam rá,és be a sütőbe.
 Olyan 15 perc után kivettem,szórtam rá egy kis petrezselyem zöldet,és vissza még 10 percre,és hát végül is rétestésztás batyuk helyett ilyen lett a vacsora,de szerintem azért ez sem rossz :)


És amit Én kaptam  <3
 ezt a Gabimtól <3


ezt az Apukámtól <3

2 megjegyzés:

  1. Nagyon finom még a dió, mogyoró, csokidarabok, aszalt gyümolcs, lekvár. Én külön piskótát szoktam neki sütni, ha nincs itthon keksz.

    VálaszTörlés
  2. Igen,tudom,hogy fini,bár aszalt gyümi van itthon,de teljesen kiment a fejemből :P

    VálaszTörlés