2013. május 15., szerda

A meglepi szülinapi buli

2013.május 11 szombaton ünnepeltük Gabim szülinapját...(Robi halála előtt 1 nappal)

Mikor haza értünk otthonról,már  akkor elkezdtem agyalni,hogy mit is  kellene csinálni a  Gabimnak,valamivel meglepni....

Gondoltam  egyet,és írtam  Anyáéknak,Szabináéknak,Feriéknek,Árpinak és Dezsőéknek.Azoknak,akik  egyébként is járnak hozzánk,és mi is hozzájuk,tehát ilyen szűk körű,baráti&családi bulit szerettünk volna.A meghívottak nagyon örültek,természetesen benne voltak az ötletben,szervezzünk meglepi szülinapi bulit.

Azt gondoltam ki,hogy nyomtatok ki,egy "BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT GABI!" feliratot,vagyis betűnként kinyomtattam,és felfűztük a lányokkal madzagra.Egy ilyen feliratot az erkélyre terveztem rakni,és egyet valahová a nappaliban.










Csináltam  még  kis fogvájós zászlócskákat,melynek egyik oldalán Gabi kis kori fotója volt,a másik oldalán a "Boldog születésnapot Gabi!" felirat.

Pár befőttes  üvegről levakartuk a papírt,fotópapírra nyomtatott kis kori képét ráragasztotta tesóm,én rákötöttem a szalagokat,virágokat raktak bele,és  kész is volt az asztaldísz is.













Vettem  kockás tányért,és szalvétát,megvettem a hozzávalókat a kajcsihoz,innivalók  stb,és vártam a  szombat reggelt,hogy elkezdhessem a Nyunyikám napját előkészíteni.Reggel Anya jött értem,minden ott  volt Náluk lerakva,mert itthon  nyilván észre vette volna a dolgokat.Begyúrtam 6 tepsi pizza tésztáját,Szabina kinyújtotta  egy részét,én a  másik részét,Vikivel  kikevertük a pizzaszószt,rádobáltuk a rávalókat,és már csak a  sütést  várták a  hideg kamrában.
Anyával a tortát készítettük el,segített,a kezem alá dolgozott,lúdláb tortát  csináltam,a kinézete nem volt épp a legszebb,de eddig mindenkinek ez ízlett a legjobban az össze próbálkozásom bármelyikéből :)
Mikor a konyhai dolgokkal kész lettem,még befejeztem a vázák szalagozását,utána tesóm gyors haza hozott,levágtam a haját,és elkezdtem tusolni,hogy mentünk nagy bevásárolni,épp kapóra jött ez a  vásárlás,hisz anyáéknak adtam kulcsot,és míg mi odavoltunk,mindent idehoztak,feldíszítették a lakást,elkezdték sütni a pizzát,és  vártak minket haza.Mikor már a kocsiba pakoltuk a holmikat amiket vettünk,megcsörgettem a többieket,hogy hamarosan otthon vagyunk....Az egyik nagy munkás autóval voltunk,hátra ültem,Árpi vezetett,tesóm középen,kívül Gabi,és tesómmal  smseztem ,hogy mikor oda érünk az utcánk elején lévő jelzőlámpához,kezdje el kamerázni Gabit.Így  is volt,sutyiba bekapcsolta,és mikor meglátta az erkélyen a feliratot,az volt a kérdése,hogy: -Az meg mi????- :DDDDDDD
Mikor az erkély alá értünk,szerintem  ott tudta csak felfogni,hogy ez egy meglepi,nagyon megilletődött, ezek szerint semmit nem sejtett az egészből,ügyesen leszerveztük. :) Percekig fel sem fogta szerintem az egészet :)
Ezután én lent maradtam,mert a nagy autó belső ülésén ültem,előttem,mellettem mindenütt a cuccok amiket vettünk,a tolóajtó meg a túloldalon volt,nem bírtam kiszállni a  kocsiból,így sajnos a fenti reakciójáról lemaradtam,hogy mit ,milyen arcot vágott,mikor fent  meglátott mindent,és mindenkit?! :/
De a  többiek  azt mondták,hogy örült és nagyon megvolt lepődve :) Mikor sikerült kiszabadulnom az autóból,és felmentünk  már mindannyian,iszogattunk,koccintottunk,beszélgettünk,pizzáztunk,és átadták a többiek  az ajándékaikat.Gabim kibontogatta,boldog volt :) Eltelt az este,jó volt :)

éjfél előtt egy picivel Sanyi meggyújtotta a gyertyákat meg a tűzijátékot a  tortán,és mindenki izgatottan felolvasott neki egy-egy versszak szülinapi köszöntő verset,amin állítólag meg is hatódott,én nem tudom,mert nem  néztem rá,mert akkor tuti én is meghatódom,ezután kívánt valamit,és egy szusszal mind a 29 gyertyát elfújta.Körbepusziltuk,és utána felvágta a  tortát,elmajszolgattuk,és nem sokkal ezután elköszöntünk mindenkitől,és boldogan aludtam el,mert azt mondta,hogy ilyen szép szülinapja még sosem volt,és nekem  ez volt a legnagyobb boldogságom,hogy Őt boldognak láttam :)



A versmondás utolsó részletei és a tortavágás videója.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése