2013. június 13., csütörtök

Első autónk

Nem szerettünk volna rá hatalmas összeget szánni,de azért voltak szempontok amit figyelembe vettünk.
Szerettünk volna 10 évnél nem öregebbet,szerettünk volna,tágas belső terűt,nagy csomagtartójút,kényelmeset,családiasat,dízelt,és persze legyen rajta műszaki,és a futott km-re ne haladja meg a 300.000-ret!

Találtunk,bár 11 éves :/ Viszont családi,dízel,tágas,kényelmes,nagy a belső tere,nagy a csomagtartója,műszaki lesz rajta mikor megvesszük,és a km-re sem vészes 214000km.


Renault Megane Scenic 1.9  DCI
Fel van szerelve ezzel-azzal:
ABS,szervó kormány,félig bőr ülések,légkondicionálás,elektromos tükrök,elektromos ablakemelő,légzsák,beépített navigávió,riasztó,központi zár,alufelni,cd-s rádió,kormányon kezelhető rádió,első ülések hátoldalán tálca,pohártartóval,színe szürke.



Én nem mentem megnézni,mert nem  fértem be az autóba (3 személyessel mentek  megnézni a pasik),de hoztak képeket,és videót is!




Nekünk ez most évekig tökéletes lesz,egyszer majd ha nagyon nem lesz mire költenünk,vagy gyűjteni,biztos lesz szebb autónk is,de mi  most ennek is nagyon örülünk,és egyenlőre még felfoghatatlan,hogy a sajátunk :)

A foglalót leraktuk,jövő hónap közepén megyünk érte,remélem azért nagyjából kitakarítják,mert hát na,de ha nem,akkor is,most ez legyen a legnagyobb bajunk,hogy ki kell suvickolni.
Augusztus végén megyünk haza ,  és már biztos,hogy nem repülővel megyünk!Úgy várom már :)

A  nagy csomagtartónak köszönhetően,bővel elfognak férni a meséskönyveim,amiket még tavaly lehoztam a padlásról,most lesz végre mivel kihozni őket,reméljük nem csak porfogónak lesznek majd jók,hanem hamarosan átadhatom valakinek majd,aki úgy fogja szeretni majd,mint  én szerettem őket mikor apró voltam,reméljük! :)

6 megjegyzés:

  1. Szép és tágas autótok lesz!

    VálaszTörlés
  2. Szép autó, egyszer ültem ilyenbe és emlékszem tök furi volt, hogy olyan tágas elől is, meg olyan magasnak éreztem (nyilván mihez képest, nekünk kis autónk van)biztos szeretni fogjátok. Emlékszem mi is mikor megvettük az autót, hogy élveztük, hogy van, és bármikor ha úgy gondoljuk csak beülünk és suhanunk, nem kell tömegközlekedéshez alkalmazkodni, meg minden.:)

    VálaszTörlés
  3. :)
    Az alap elképzelésünk is egy magas,tágas autó volt,de véletlen tévedtünk ehhez,de egyáltalán nem bánom.úúúúúúúgy várom a haza utat :)

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok hozzá Nektek! Bennem is élénken él, amikor megvettük az autónkat! Meg az is, amiről Anikó ír! :)

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok hozzá Bogi, teljék benne sok-sok örömötök :)

    VálaszTörlés