2014. február 13., csütörtök

Anya szülinajpa

Már készültem előtte egy pár nappal,átgondoltam,hogy mivel lehetne örömet és meglepetéseket okozni neki!
Kigondoltam egy játékot!
Szerencsére az nap pont nem dolgozott,így úgy terveztem be a napot,hogy egész nap Vele lehessek!
Mondta korábban,hogy menni akar az nap boltba utána nap közben főzni akar,este pedig vacsira hívott minket.No de ,ne szaladjunk ennyire előre.Tehát a tervem a következő  volt.
Reggel bevásárlás előtt jöjjön el értem,hogy együtt mehessünk már a  boltba.Itt kapta meg az első üzenetet Tőlem.
Ideért,körbe  puszilgattam bejött  a  konyhába és az asztalon  várta az első  üzenet:
1. üzenet: Szusszanj egy  kicsit!Teát  vagy kávét  kérsz ? :)
Míg a teáját szürcsölgette,addig én öltözni  mentem és hátrafelé menet az előszobában lógó  kabátja zsebébe rejtettem a  2. üzenetét,amit  nem  vett észre  rögtön a kabát  felvételekor,a  bolthoz  odaérve szóltam neki,hogy nyúljon már  bele  a  zsebébe:
2.üzenet:  a boltban  a könyves részlegnél vár a  következő  üzenet!Egy könyvben lesz az üzenet,a könyv fekete,keresd  a  fehér  kezeket,melyek  egy piros  almát  tartanak.
A 3.  üzenetet előtte való este elmentünk a boltba és  belerejtettem a  könyvbe,hogy másnap megtalálhassa.Csak  reméltem,hogy nem veszik meg pont azt a  könyvet másnap  reggelig :P
Mikor  a könyveknél   voltunk,láttam rajta,hogy  izgatottan  keresi  azt a könyvet ami  szerinte  rejti  a  3.üzit,míg egyszer csak  meglelte,levette a  polcról  ,kinyitotta,felnevetett,de utána rögtön láttam rajta a meghatottságot:
3.üzenet: Gratula,megtaláltad a  harmadik  üzenetet.Végy  magadnak valami különlegeset,mert megérdemled!MOST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nemis tudta  hirtelen,hogy  mit  is  vegyen,egyszer csak  látom,hogy a  szappanok  felé veszi az irányt,oh ,mondom szuper,alig vettünk neki vagy  8  szappant,de  nem  szólok,mert  lebukok,ha szappant  akar hát  akkor  vegyen azt :) (Anya  allergiás  mindenféle  cuccra,így csak  is ilyen természetes anyagú  szappanokat használ)
Egy pár boltba  még beugrottunk és az utolsónál én  nem  mentem  be a boltba,megvártam  kint és  mikorra  vissza  ért, a  negyedik üzenetet a vezető  ülésre  raktam  Neki.
4.üzenet:Ha haza értünk,rá 15 percre,nézd meg a  facebook-od,hogy írt-e valaki köszöntőt  Neked!
Már nagyon kellett pisilni mind  a  kettőnknek,sietősen  mentünk hazafelé,még jó,hogy 2  wc  van náluk is,így én lent,anya  fent  ,és  míg  fent volt   ,gyors írtam is  neki a facebookon,ez volt   az 5.üzenet:
5.üzenet:Mosd meg a hajad,beszárítom Neked,hogy szép  legyél estére!
mikor már  sokalltam,hogy fent van,felmentem  utána  mit csinál,hát  mit?!Olvasgatta a  fb-köszöntéseit :P Kérdezem,láttad az 5.  üzenetet?Mondja:már  megyek is!
Ment lelkesen  hajat  mosni,és   gyors  beszárítottam neki,a macska közben majdnem szívinfarktust kapott a  hajszárító hangjától  XD , de  gyors kész lettem,de még  sokáig csúnyán nézett rám,hogy  megzavartam nyugalmas alvását.De  aztán gyors  kiengeszteltem  egy kis kajával :P

Ezután bepakoltunk a  kocsiból,elkezdtünk  készülni az estére,a laptopot a  konyhába  hozta,a pultra tette,hogy a receptet  követni tudjuk,jobban  nem  is  csinálhatta  volna,így sűrűn sűrűn  oda  pillantva,meg is volt  a helye   a  következő cetlinek.A  laptophoz  raktam,persze  gyors észre is vette :)
6.üzenet: Ma  ne  erőltesd  meg magad!Ne takaríts!Főzzünk együtt,itt vagyok,segítek!
Így is tettük,megsütöttem először a sajttortát,aztán  közösen megcsináltuk a  sampitét,utána  elkezdtem a  carbonarat,anya  pedig a lazacot  sózta....

A carbonara gyors kész lett,ekkor kapta  meg anya  a  7. üzenetet.Ugyan úgy a laptopra  raktam  mint  az előzőt.
7.üzenet: Van  olyan film amit régóta szeretnél megnézni,de  még  nem volt időd?Most megteheted,melyik film az?
Tesóm be is rakta neki,fent nézte a filmet ,jó is  volt ez így,mert legalább tesómmal bírtuk csinálni a dolgunkat.
A lazac közben elkészült,a szószt is megcsináltuk hozzá,elkezdtük díszíteni az étkezőt.
Csináltam "boldog szülinapot anya" feliratot,kis kori  fotóját is nyomtattam ki,tortacsipkével ,kis 50-es flitterekkel díszítettünk,meg csipkével meg már  nem is tudom mivel :D






Közben haza értek apáék is a munkából,ekkor  anya még mindig filmezett.Felmentem a padlásra,mert ott is kellett cetlit rejteni,elrejtettem,a lépcsőre is raktam egyet és a szoba ajtó elé is tettem egyet,no és a  filmezés  közben érkezett Neki a 8.üzenet,melyet személyesen adtam oda neki,egy üveg pezsgővel  és egy pohárral.
8.üzenet:Bonts  egy üveg pezsgőt,elvégre szülinapod van! :)
Mondtam  neki,hogy addig nem  jöhet le míg a pezsgő el nem fogy! :) :) :)
Utána  ahogy kiment wc-re  film közben  megtalálta az ajtó  előtt elhelyezett  cetlit,már nem tudom szóról szóra felidézni mit írtam neki,de valahogy így szólt:
9.üzenet:A tizedik üzenetet a padlásfeljárónál keresd!
A tizedik volt  amit a lépcsőre  rejtettem,így valahogy szólt:
10.üzenet: Keresd  a kávéfőzőt.
Egy kávéfőzős dobozra raktam a 11. cetlit a padláson,ekkor nem voltam jelen az eseményeken,de elmondása szerint  nagyon örült a 11.üzenetnek mely egy masszázs ajándék volt.
11.üzenet:Gratula,megtaláltad a 11.üzenetet!Ajándékod egy kényeztető masszázs.Nem,nem Tőlem,ne aggódj,egy hozzáértő fog átnyomkodni majd.
Ekkor felmentem neki szólni,hogy vegyen magára valami csinit,mi is átöltöztünk és jöjjön majd le.Az emeletről leérve a nappaliba ,van egy ajtó a lépcsőnél,oda került a 12.cetli.Lefelé jövet meg is lelte.
12.üzenet:Gyere  a nappaliba,az étkezőt kerüld messziről!A nappaliban  vár a következő üzenet.Várj míg nem szólunk,hogy jöhetsz!
A  nappaliban az asztalon volt a 13. cetli,egy szülinapi rejtvénnyel együtt.
13.üzenet:Lassan vége a játéknak,a  borítékban találsz egy rejtvényt,rakd el,mert később még szükséged lesz rá!
Ekkor  mi hátra mentünk az étkezőbe,megbeszéltük tesómmal,hogy a  vers melyik részét akarja ő felolvasni,eldöntöttük,apa  meg Gabim  csak a háttérben figyeltek,minden a helyén volt,díszítés ajándékok,virágcsokor,minden,ekkor szólítottuk,hogy bejöhet.
Mikor beért,már  görbül  a  szája,nekem  sem  kellett  több,tesóm  elkezdte a  verset,az első 4 sorral,azt hittem  addigra legyűröm a 2 gombócot  a torkomon,de  nem,meg meg csuklott a hangom,alig  bírtam  elmondani a  négy soros mondataimat,de  végül sikerült.Sírt  nagyon,meghatódott :)  <3
a  vers

 Átöleltem,megpusziltam :) ,Tesóm is,aztán Apa is  és Gabi is.És hát  mondtuk,hogy bontsa  ki az ajándékait :)
 itt még meghatódva kezdi bontani az ajándékokat...

 kapott  csokis  hálóinget

 kapott vasalót

 kapott  apától csókot :P

adott  örömöt <3

kapott  puha meleg lila  takarót   a lila háló szobájába
kapott  még szappanokat,és testápolót is és csokrot is.
Nagyon örült mindennek :)


Aztán majdnem  elfelejtődött a  cetlis  játék,volt ugyanis még  3  cetli,amit a  fiúk közt szétosztottam  és odaadtak  neki egyet-egyet.
A 3   maradék  cetli lényege az volt,hogy elmagyaráztam  neki  az egész napos  cetlik miértjét,a  játék további részét,mégpedig:
Minden cetli hátoldalán volt  egy rá jellemző  szó.A  12.üzenethez tartozó rejtvényt  most elő  kellett  vennie,olvastam neki  fel kérdéseket,és a válaszok a rá jellemző szavak voltak a cetliken és ki kellett választania a választ a cetlikből és beírnia a  rejtvénybe.A  lényeg a lényeg,hogy mikor  minden szót beírt a  megfelelő helyre,függőlegesen a  megfejtés a "boldog szülinapot" volt :)

Nagyon tetszett neki  a  játék,szerintem nagyon  élvezte egész nap  a  kutatósdit,meg,hogy mi lesz majd a  következő,stb...mondta elrakja emlékbe :)
Ezután megvacsiztunk,tortáztunk,beszélgettünk <3




Én nagyon élveztem  megszervezni a napját,hogy emlékezetes  legyen,köszönöm,hogy az Anyukám vagy,köszönöm,hogy vagy!
Még egyszer  boldog születésnapot  kívánok  Anya!

1 megjegyzés: