2014. február 20., csütörtök

Paradicsomos-rozmaringos tonhal ,ez a mai ebédem :)

Ma reggel kutakodtam a fagyóban,hogy mit is kellene enni,amiben sok a fehérje is,de finom is és rábukkantam egy darabka tonhalra.
Több sem kellett,gyors sózás borsozás,egy darabka vaj a serpenyőbe és már pirultak is a halszeletek.
Aztán ebben a vajas párlatból  kivettem a halacskákat,tettem bele hagymát,egy felet,egy evőkanál paradicsom sűrítményt,sót,borsot,rozmaringot,petrezselymet és  kb. 1 dl fehér  bort.Fedő alatt kb.7-8 percig dinsztelgettem,aztán vissza raktam a mártás  tetejére a halakat,megint lefedtem és hagytam 5 percig  párolódni,majd megfordítottam,megint 5 perc a  másik oldalának is.Közben pucoltam 4 kisebb szem krumplit,feltettem  főni,mikor kész lett egy kocka vajat rádobtam,míg az szétolvadt meglestem a  halat,mivel késznek véltem,így tálaltam :)
Jó étvágyat az ebédhez Mindenkinek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése