2014. szeptember 26., péntek

A nyár kedvenc fotói&videói

Mindegyik valamiért:

 mert a Férjem és az Öcsém <3

  mert  legalább megpróbálta...

mert szeretem  a  tengerpartot <3
9.heti  uh
12.heti uh

 Gent Vikivel <3

 delfinárium  új része,amit idővel  nagyon élvezünk majd,gondolom :P

 a vásárlás estéjén <3

 ultrahang,Eszternél vendégeskedés,hajvágás,és magyar bolt után,egy fini pizza Brüsszelben <3

 mert legalább Ők eljutottak és jól érezték magukat <3

mert  oldalról-vízszintbe azért már nem kicsi a poci , és  már nem csak én érzem  a  mozgását :)



Nem mentünk haza,de csak  eltelt valahogy ez a  nyár  is.....ha a rosszulléteket nem  nézzük,akkor végül is elég  jó volt :)

4 megjegyzés:

  1. Közben én is idetaláltam. :) Gratulálok Nektek!
    Éssssss! Egy stokke!!!! :) :) Nagyon tuti!

    Martina

    VálaszTörlés
  2. Szia Marina :)
    Köszönjük szépen :)
    Bizony,stokke ;) ;) ;)

    VálaszTörlés
  3. Nekem ez az álombabakocsim. Bár nagyon hülyén jönne ki hogy a 300E Ftos kicsikocsim - egyébként nagyon szeretem- csomagtartójába beteszek egy ilyet. Úgyhogy erről ennyit. :)

    VálaszTörlés
  4. Nekem is már több mint 3 éve álom kocsi volt,mióta az első babánk megfogant és elkezdtem nézegetni a kocsikat.Aztán ugye akkor nem vált valóra semmi.De most ,most már itt pihen és várja Boriszt. :)
    Használtan vettük amúgy,féláron mint az eredeti ára,és egyáltalán nem bánom,mert nagyon szép,megvigyázott,semmi baja a használati karcokon kívül,az meg nem zavaró tényező számomra.

    VálaszTörlés