2014. szeptember 26., péntek

Magyar bolt Belgiumban

Azért  gondoltam,hogy írok ismét a boltokról,mert az előző bejegyzést már  nem most írtam,és  hát azóta persze  voltunk a  nagyobb boltban is,már nem  is 1x,és  nyílt egy  másik  is,és  mivel  a  blogom  statisztikájából  látom,hogy elég sokan  keresnek rá erre a bejegyzésemre,így gondoltam  kibővítem az azóta szerzett tapasztalatokkal ezt a bejegyzést.

Tehát első  körben  két magyar bolt is van Brüsszelben,először ezekről  írnék,mert ezekről van tapasztalatom.Van egy kisebb bolt és van egy elég nagy  is.A kisebben 1x voltunk,amikor írtam  is  róla,azóta  mindig  a nagyba járunk,na nem  azért,mert a kicsiben ne kaptuk volna  meg amit szerettünk volna,de azért  a nagyban,csak nagyobb a választék  is.

A kis  bolt címe és  nyitva tartása:

1060 Bruxelles Rue Théodore Verhaegen, 28   Nyitva: keddtől-vasárnapig 9.00-19.00      Zárva: hétfőn

A nagy boltban olvastam  már  sokaknál,hogy csalódtak,romlott,savanyodott árut vettek,vagy érezték a túrórudin,hogy fagyasztva volt,de  mi sok esetben  ünnepekkor szoktunk menni,akkor meg elég nagy a  forgalma,így mi még nem  futottunk bele  ilyen  dologba,mindig  friss volt  amit kaptunk.Karácsonyra a  káposztát,húsvétra a sonkát,mindig ott  vesszük,de  persze,ezeken kívül mindig veszünk mást  is,amit  épp  megkívánunk,én tényleg nem tudok rá panaszkodni.Az odajutás,nekem mindig egy gyomorideg,de ez csak az én problémám,mert rettegek a nagyvárosi  közlekedéstől,egyébként nem  bonyolult oda jutni.A  parkolást a  mellette lévő carrefour parkolójában szoktuk megoldani,igaz fizetős,de nem bánjuk,ha már  Brüsszelbe megy az ember,akkor az ilyen dolgokkal számol szerintem,ezen már semmi sem múlik.
A kínálatát felsorolni  sem  tudom,nagyon sok minden van,én csak azt mondom  , el kell menni,meg kell nézni,ha tetszik tetszik,ha nem akkor meg nem.

A  nagy bolt címe és nyitva tartása:


1050 Brüsszel Waterloosesteenweg, 603   Nyitva: hétfőtől-szombatig  9.00-19.00    Zárva:vasárnap


Aztán van egy 3. bolt  is,amiről személyes tapasztalatot  nem  tudok írni,mert még nem volt alkalmunk elmenni,de fb-on találtam rá a  boltra,és mindig csorgó nyállal figyelem ,hogy szombatonként milyen  finomságokat kínálnak.
A bolt Antwerpenben van,másabb a  kínálata  mint a hungarom boltoknak.Míg a hungarom boltokban a húsokra vannak kiélezve,itt ebben a boltban tényleg mindent megtalál az ember.A pudingtól a dunakavicsig...a  képek  alapján  tudok csak nyilatkozni.

A bolt címe és nyitva tartása:


Antwerp, Belgium Lange kievistraat 87





Remélem tudtam  segíteni,és Ti is örömötöket lelitek  majd a  magyar ízekben ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése