2014. szeptember 10., szerda

Szóval írtam már korábban az idei fotózásunkról....

.....de  végül  azóta sem  nyilatkoztam róla.
Pedig  még  akkor,nem  sokkal  utána  kiderült,hogy  ki  is  lesz az a bevállalós személy,aki  kijön ide  hozzánk Belgiumba,és  megcsinálja az idei sorozatunkat.
A választásunk Krisztire esett :)

November 30-tól-december első pár napjáig lesznek nálunk  a Férjével.
Azért  ilyen  sokára raktuk az időpontot,mert azonfelül,hogy az idei évünket  az összehangolódásra fektettük,azon felül,sikerült is az amire  vágytunk és amit már szinte mindenki tud,és így nem szerettük volna  kihagyni ezt a lehetőséget az idei sorozatból,így nem csak  páros  fotózásunk lesz,hanem  pocakfotózás is.Ez az év így kerek,és ezt szeretnénk a  képekben is majd viszont látni.
A  vicc az egészben,hogy mikor felkértem Krisztit,akkor még nem  is  voltam várandós,és viccelődött,hogy milyen szuper volna  ha olyan képek  is készülhetnének,amin  már  pocakos vagyok  stb....és erre tessék :)  <3
Remélhetőleg addigra a  pocakom  is megindul növekedni,hisz addigra  már  a  7. hónapba leszek,csak  látszódni fog :)

Az alap  elképzelés maradt,itthon,meghitt,romantikus hangulatban,minden helységben,az adott  adottságokkal,és hát plusz a pocival :)

Nagyon nagyon izgatottak vagyunk és várjuk mind,Kriszti is ma  posztolta  ,hogy utazik  Belgiumba,így  én sem   "titkolom"  tovább,hogy mi a helyzet ezzel a 2014-es  sorozattal :)

Krisztitől pár kedvenc :






1 megjegyzés: