2011. november 24., csütörtök

Ajtódísz

Tegnap előtt átmentünk a szomszédba,ahol egy virágos dekoros működteti kis varázsboltját,és vettünk függönyt.Sok szép dolgot láttam ismét,mint ahogy szoktam is,lestem is,hogy miket lehetne otthoni eszközökből össze eszkábálni...
Hazaérve ,tesómmal levágattam egy faágat az udvarunkon álló egy szem fából (  :)  ),leszedtem a gallyait egymáshoz illesztgettem,összedrótoztam,és kész volt az ajtódíszem alapja...
Ragasztgattam rá piros masnit,gömböt lógattam rá damilon,és lefújtam hósprayével...
Nem nagy valami,de a semminél több,én csináltam,és tetszik is:)
Újabb büszkeségem:


Ki is akasztottam az ajtónkra,a fiúk mikor haza értek,rögtön azzal kezdték,hogy milyen szép lett:)
Akitől vártam a bókot ,azt megkaptam,ennél nem is kell nagyobb öröm:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése