2011. november 18., péntek

Sűrű december....

Ma megyünk megvenni majd az asztal a székekkel,már alig várom...ha a helyén lesz,majd készítek fotót és jövök:)
Képzeljétek,tegnap megvettük Gabim 2 öccsének a repülőjegyet karácsony utánra...Szóval nem 2 vendégünk lesz (Ákos barátai),hanem 4.
De Ők ebből semmit nem sejtenek még,mert majd karácsonykor adja át a repjegyeket az apjuk Nekik...
Kicsit tartok a dologtól,mert nem nagyon vannak nevelve,és hát kell hozzájuk türelem.Mondjuk mikor még otthon laktunk és átjöttek,nem volt gond velük,rám mindig hallgattak,szerették amiket főztem,vagy készítettem nekik,lehet,hogy egész egyszerűen azért,mert normálisan beszéltem Velük,emberi hangon,hangsúllyal,és megadtam nekik a tiszteletet,nem úgy mint az édesanyjuk.De ez mindegy is....
Biztos vagyok benne,hogy nagyon fognak örülni ,hogy jöhetnek...
Már az egy élmény volt nekik,mikor a nyáron volt a lakodalmunk,és autóval jöttek a másik városba...
Hát akkor egy repülés?!Hatalmas élmény lesz nekik,biztos vagyok benne,hogy nagyon fognak örülni,és nagyon fogják élvezni az egészet.
December 27.-én jönnek,az öcsém barátaival.
A pláne az egészben,hogy Mi pont arra a hétre tettük a főzőversenyünket.Kitaláltuk,hogy (5-en) csináljunk Vacsoracsatát az ünnepek után,és képzeljétek azon a napon mikor jönnek,pont én főzök...
Olyan este 7 körül érnek majd ide a reptérről,apa megy majd fel értük,szóval pont vacsoraidő lesz:D
Sikerült tegnap kitalálnom,hogy mit is tálaljak nekik,illetve hát a versenytársaimnak.

Előétel:

Sajtkrémleves cipóban



Főétel:

Sörben sült bőrös malac comb (vagy csülök,majd amit kapok az itteni csodálatos választékból)
párolt lila káposztával és krumplipürével



Desszert:

Mákos guba,vanília öntettel vagy mézzel (ki hogy szereti)



Remélem ízleni fog a vendégecskéinknek is,és a versenytársaimnak is...
Ugyanis a nyeremény pénz!
Mindenki belead 50 € ,így a nyertes 250 €-val gazdagodik a végén:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése