2011. november 12., szombat

Nyaralás lefoglalva

Már az idei nyáron többen is jelezték,hogy szívesen nyaralnának velünk jövőre...
Gondoltam magamban,vajon mitől lettünk hirtelen ilyen népszerűek?!na de mindegy is , a szándék a fontos és amúgy nem volt ellenemre a dolog , sőőt...
Addig-addig ,hogy 9 főre vergődtünk össze,Anyáék 3-man,Nándi&Orsi,meg Szabina&Sanyi,na és persze mi:)
Mindenkinek mindegy volt minden,(természetesen) csak ne nekik kelljen megszervezni,de nem csesztek ki velem,mert nekem a szervezés-tervezés-böngészés,egyáltalán nem fáradtság,nagyon szeretem az ilyen kihívásokat:)

Így történt,hogy mindenki beleegyezésével ,elkezdtem keresgélni,hogy milyen lehetőségek vannak...milyenek az árak,apartman vs. hotel,érvek,ellenérvek....stb......stb.....stb.....
Először Dubrovnikot nézegettük,mert voltunk már ott,de nem nagyon fedeztük fel a környéket,majdhogynem csak strandoltunk egész végig...de utána végül Budva mellett döntöttünk.Ott is jártunk már,de csak átutazóban,meg esti pörgésnek betudva,szóval konkrét Budvai nyaralásunk még nem volt.
És nem mellesleg , Montenegró (mondjon ki mit akar),olcsóbb mint Horvátország.
Igazából most sem volt fő célpont,hogy Budva legyen,de mivel a 9 fős társaságból csak a szüleimnek van jogosítványa,így ,hogy ne függjünk egymástól,inkább egy olyan várost választottunk,ahol este van nyüzsi,buli meg minden,és nem az,hogy anyáék mondjuk már mennének vissza a szállásra,de mi meg még maradnánk,de másik városban lakunk,és csak a nyűg meg a konfliktusok...szóval emiatt is döntöttünk úgy,hogy akkor fizetünk a szállásért picivel többet,de akkor az bent van a központban és akkor nem függünk senkitől és semmitől.
Nem a legolcsóbb szállást választottuk,de nem is a legdrágább hotelt az egész városban.
Volt egy olcsóbb apartman is,5 főre kellett volna annyit fizetni ,mint a választottunknál 2 főre,DE! ott nem volt reggeli és medence sem,és igazából az volt a célunk,hogy ne olyan legyen mint az eddigi nyaralásaink,hogy miután felmentünk a strandról ,még nekiálltunk főzni,meg hasonlók...nem!!!Ez most más lesz....
A reggeli benne van az árban,svédasztalos:) A vacsit meg valami hangulatos kis étteremben fogjuk fogyasztani,mint ahogy az ebédet is,nincs főzőcske,nincs munka,mert abból elég az év többi részében...

Tehát,Montenegró-Budva-Hotel Arubia****

















Páronként , mindenkinek saját szobácskája lesz,tesómnak is,neki is jobb lesz ha már külön szobája lesz,nagy ő már ahhoz,hogy anyáékkal 3 ágyas szobában aludjon.
Több strandja is van,homokos is és kavicsos is,sokan jobban szeretik a homokos strandokat,hát én nem...nem vagyok tőle elragadtatva,szép meg minden,de kijövök a vízből,egyből rám tapad,és nap végére mindenbe belefújja a szél ,és otthon meg ömlik a homok mindenből.Jobban szeretem a kavicsos strandot.De igazából nem ez a lényeg.Ha nem találnánk magunknak már elfoglaltságot Budván,amit kétlek,de ha mégis akkor autóval pár percre már egy másik partszakaszban gyönyörködhetünk,de némelyik még gyalogosan is megközelíthető,sziklába vájt alagutakon:)
Biztosan lesz kirándulós napunk is,én mindenképp szeretnék elmenni Barba,mert mikor egyszer voltunk isteni sajtokat és túrókat kóstoltam a piacon,és hát azt vétek volna kihagyni,no meg hát annyi látnivaló szép dolog van ott,hogy az hihetetlen,patakok,extrém bakancslistás dolgok,amikre most lesz lehetőségünk kipróbálni....


Hatalmas izgalommal várjuk,mind a 9-en,főleg,hogy a Nándiéknak és Szabináéknak is az első nyaralásuk lesz,minden téren,szóval tök jó,hogy velünk szeretnék ezt átélni,így mindenkinek tuti,hogy örök emlék marad.
Néhány kép régebbi budvai látogatásunkról:





2 megjegyzés:

  1. Szerintem Bogi nagyon jó kis úticélt találtál magatoknak.. én mindenesetre irigykedem :) imádom azt a környéket, szerintem például még szlovénia páratlanul gyönyörű :) jó pihenést nektek így előre is :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi,ari vagy nagyon,remélem addigra már én is 2 az 1-ben lehetek:)bárcsak:))))

    VálaszTörlés