2011. november 25., péntek

Hálószobánk alakulóban

Részben késznek mondható a hálónk,de még mindig nem úgy néz ki,mint amit megálmodtunk....
Java része megvan a ,már csak apróságok hiányoznak,olyanok mint képkeretek,vagy a festés például.
A fal színei majd zöld és barnába fognak átmenni,de tapétát is akarok majd,valami szépet,nem túl durva mintájút,valami kellemeset,hasonlót mint a függönyünk...
Jelen állapotában ilyen csudás:)  :












Van még mit csinosítgatni rajta,de ahhoz képest ,hogy teljesen üresen költöztünk bele,vagyis hát nem egészen,mert volt egy matracunk meg ágyneműnk,és nagyjából ennyi,ja meg egy 1000 éves tv-nk.
Szó mi szó,kezd otthonossá válni a kuckónk.
A változáshoz még az is hozzátartozik,hogy a tv alól eltűnik majd az a mindenség ami alatta van,egy fiókos szekrényt szeretnénk,mert vannak olyan holmik amik nem szépek ha elől vannak,de hasznosak ha vendég jön,meg egyébként is,mi nők akármivel tele tudunk pakolni akár mennyi fiókot:P
Ilyet szeretnénk majd a tv alá:


Ami jelenleg a tv alatt van polcelem,azt majd vagy a tv fölé,majdnem a plafonhoz,vagy valamelyik oldalfalra,magasra,hogy ne verjük a fejünket bele.
Az alatta lévő kis szekrényt meg kirakjuk az előszobába,vagy majd találunk neki valami helyet..részletkérdés...
A karácsonyi ajándék egy része (férjemnek) már meg van,egy csuda fogkefe :),de szeretném majd meglepni magunkat egy közös ajándékkal is ami neki is jó és nekem is,az pedig egy éjjeli lámpa a szekrénykénkre,valamint egy mennyezeti csudaságot,valami szettet nézek majd...

Kinéztem már párat,de nem tudok dűlőre jutni,hogy melyik illene legjobban a bútorokhoz,meg a mindenséghez...szerintetek?

Első számú jelölt:

Azért volna ő az első jelölt,mert ezt ajánlja a bútorunkhoz, az ikea.Nekem nem feltétlen tetszik...de ha ez megy hozzá,hát akkor legyen...
Szerintetek?











Második számú jelölt:




Nekem ez nagyon tetszik,nem tudom megmondani miért,de bejön,viszont a függő lámpája nem épp hálóba való,emiatt ez is megkérdőjeleződik.






























A harmadik jelölt:


Ez formailag nagyon tetszik,retró,de mégis olyan vagány,de szerintem ez illik legkevésbé a szobához.A függő lámpája ugyan ilyen.


??????????????????????????????????????????








A negyedik jelölt:




Na nálam ez áll az első helyen,kíváncsi vagyok,hogy szerintetek mennyire illik a bútorhoz,és a szoba hangulatához....







Ilyen a függője,rövid zsinórral nem lenne rossz,fényt ugyan nem sokat ad,de egy hálóban nem is hiszem ,hogy nagy szerepe van a vakító világosságnak,jobb a sejtelmes ,romantikus,szűrt fény...









Őszinte véleményeteket várom,szerintetek melyik volna a megfelelő?

Szép napot a nap hátralévő részére,és kellemes hétvégét Mindenkinek.

8 megjegyzés:

  1. Bogi, nagyon tetszik a hálótok. A függöny és az ágy fölötti "asztal" nagy kedvenceim. :) Egyértelműen a negyedik lámpára szavazok. Nekünk hasonló van a dolgozószobában, tényleg kevés fényt ad, de nekem szerelem volt 1. látásra. Nektek a hálóba nem kell díszkivilágítás, mi meg asztali lámpával oldjuk meg, hogy lássunk.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm,drága vagy:)
    Örülök,hogy írtál,egyetértek,hát az "asztal" volt a legnagyobb ötlet,pótolhatatlan:)

    VálaszTörlés
  3. Nekem a 3., fehér, retrós tetszik leginkább :) Nem javaslom a sötét búrás lámpatesteket, szerintem komor hangulatot ad a lakásnak, és nem is ad elég fényt. Amúgy nagyon csini a lakásotok, fiatalos, modern. Jó ízlésed van! :) Csak így tovább!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm:)
    na most már mindegyik mellett vannak voksok...
    még határozatlanabb vagyok:P
    csak sikerül majd valahogy választani....

    VálaszTörlés
  5. A hálószoba bútorai nekem is nagyon tetszenek, ez az IKEA tudhat valamit;)
    amúgy nekem is tetszenek ezek a fajta minimalista stílusú bútorok, megegyezik az ízlésünk:D
    a kis asztal tényleg jó ötlet, én azt hittem sokkal magasabb az ágynál, de ezek szerint pont jó, megfelel a gépezéshez is....
    ami még Petkához hasonlóan nekem is nagyon tetszik az a függönyötök, nagyon tuti....
    az orchideáid sem kerülték el a figyelmem, nagyon szépek, jah és a legviccesebb: rögtön kiszúrtam, hogy CakeBoss-t nézel.....én is imádom Buddy-t, a családját, és azokat az isteni torta/süti kreálmányokat;)
    lámpa téren az is tetszik amelyik a te kedvenced, mert a hálóba tényleg nem muszály 150W-nak világítani, viszont az IKEA-s retro gömb is illene a szoba hangulatához....azóta döntöttetek már? kíváncsi vagyok mire esik/esett végül a választás!

    VálaszTörlés
  6. Szió!
    A döntésem végül a 4.re esett,és akkor több sötét cucc már nem lesz a szobában...
    A falat majd tavasszal szép zöldre festjük,a tv-s falon pedig valami szép tapéta lesz.Valami hasonló mintájút szeretnék mint a függöny;)
    Bizony,a TLC a kedvenc csatornám,egész nap az megy,a megunhatatlan esküvői témák,no és a csuda szép torta csodák,imádom:)

    VálaszTörlés
  7. Akkor nézed a Say Yes To The Dress-t is, ugye?
    a párom engem hülyének néz, hogy még mindig ilyeneket nézek, azt hitte az esküvö végeztével leteszek az esküvös témákról....hát nagyon tévedett=P
    de ezek szerint nem vagyok egyedül ezzel a megszállotsággal;)
    azt hiszem nem TLC-s sorozat, de nem láttad már a Don't tell the bride-ot véletlenül?
    nagyon durva, a menyasszony helyett a völegénynek kell megterveznie az esküvöt, és ennek fejében kifizetik helyettük a költségeket....áááh, agymenés, nem lennék az arák helyében, agybajt kaptam volna, ha nem úgy lett volna minden ahogy én elterveztem...

    VálaszTörlés
  8. A mondj igent a ruhára a kedvencem...
    A másik műsort is láttam már valahol:)

    VálaszTörlés