2011. december 1., csütörtök

Vártuk ezt a napot:)

Több okból is vártuk ezt a napot,a december 1-jét.
Gabim már november elején megvette a kis adventi naptárkáját,és mint a gyerekek várta,hogy megehesse az első csokit:)
Én nyitottam az 1. ablakot,ő pedig csokizott.Nekem szerette volna adni a csokit,de nagylelkűen visszautasítottam,mert most édesség elvonón vagyok...próbálom mellőzni a cukrot,hál'Istennek eddig tök jól megy...muszáj...már abnormális ahogy kinézek,no meg vannak más okai is...
Lelkesen bekapta a kis vonatot formáló csokit,és már el is felejtette,én meg próbáltam nem is gondolni arra,azt képzeltem el,hogy kelbimbót eszik,már rögtön nem is kívántam annyira :) :) :)
Második oka ,hogy vártuk,mert egyszerűen imádjuk a decembert,imádjuk elejétől a végéig,és még január közepéig szeretünk abban a hitben élni,hogy még december van :D
Ma mikor felhívtuk a bútorüzletet,hogy megérkeztek e a székeink és az étkezőasztal,elszomorodtam ,mert azt mondták,hogy az asztal ugyan megérkezett,de a székek majd csak 3 hét múlva,de akkor sem biztos,és lehet,hogy csak jövőre.......azt hittem az agyam eldobom,nem is tudtam hirtelen mi tévő legyek,mert hát jönnek a srácok kari után,és muszáj ,hogy legyenek székek,mert nincs hova leültetni őket,és fontosnak tartottuk,hogy mindannyian együtt étkezzünk....
Addig-addig,hogy lehetett cserélni,hát na ná ,hogy cserélek,nincs mire várni...vagy-vagy se,kifizettük és nincs itt az ígért időre?!
A választásunk sötétbarna bőrhatású székekre esett,olcsóbb is volt,spóroltunk is,párnázott is,a rattanokra külön kellett volna párnát nézni,szóval jól jártunk:)
























Az asztal sokkal szebb mintájú ,mint amit gondoltam,tömör fa,és nagyon tetszik az erezete,szerintem csudás:)nagyon tetszik a rusztikussága,biztos nem fogom leteríteni semmi abrosszal,így gyönyörűséges ahogy van,futót rakok rá,de ennyi,semmi több:)
Úgy örülök neki:))))))
A székek pedig végül sokkal kényelmesebbnek bizonyulnak mint az eredetileg lerendelt rattanok,szóval ez a nap így volt kerek,most lettünk kész a szerelésével,gondoltam megosztom még veletek a mai napi örömömet,de most már megyek tusolni,mindenkinek szép napot holnapra.Puszi:)))))

4 megjegyzés:

  1. Már olvasom egy ideje a blogod, de a többi bejegyzéshez még nem kommenteltem...
    de ez az asztal....én is láttam hasonlókat a JYSK/Dänische Bettenlager üzleteiben, ilyen szép tömörfából készült "góliátokat".....tetszettek is, meg ilyesmi székeket is néztem, de végül nem ilyen lett az étkezögarnitúránk, mert nekünk nem ment volna a többi bútorhoz annyira....most viszont a tiéteket látva kicsit bánom a döntésem:(
    olyan faszán néznek ki!
    jah, és szerintem sokkal jobban jártál ezekkel a székekkel, a rattan nagyon kényes lett volna tisztítás szempontjából, és jó vastag párna kellett volna rá, hogy kényelmes is legyen;)

    VálaszTörlés
  2. Szia Tail,örülök,hogy írtál:)
    Köszi a szép szavakat,remélem a te blogod is bővül majd bejegyzésekkel:)

    VálaszTörlés