2011. december 12., hétfő

Újabb hétvége

Nem mondható annyira élménydúsnak mint amit terveztünk....
Szombaton elmentünk Kortrijkba,karácsonyi ajándékokat akartam venni,de végül nem mindenkinek sikerült beszerezni mindent:(
Gabinak megvan minden,sikerült lámpát is választanom,de végül nem is azok közül vásároltam amiket valamelyik előző bejegyzésembe mutattam nektek,mert találtam egy dekor boltot,és ott vettem meg ,mert nagyon megtetszett.Képet majd kari után mutatok,mert becsomagoltam már:S
Vettem még abban a boltban egy vázát,meg 2 üveg homokot(barnát és olyan világos,"koszos" fehéret),mert most hétvégén 18.-án leszünk 1 éves házasok,és úgy gondoltuk,hogy öntünk idén is homokot,mert a tavalyi már össze keveredett,meg hát miért is ne?!Sikerült megvenni a parfümöt is neki,anyának vettem egy nagy perselyt ,ami egy hatalmas nagy zöld béka,és rózsaszín virágok vannak rajta,régebben kinézte,gondoltam,biztos örülni fog majd neki:)
A sógornőmnek (akire ugye nagyon haragszom az esküvőn leművelt dolgai miatt),nos neki is kellett ajándékot vennem ,mert a férjem megkért...hát jó...vettem egy smink készletet,négy szett van benne,legszívesebben megtartanám,bánom is ,hogy nem vettem magamnak is,no de remélem nem fog a kukában kikötni,mert mikor nyáron elbúcsúztunk egymástól az volt az utolsó mondata felénk,hogy:"-Nekem tőletek nem kell semmi!"
Tesómnak is megvettem az ajándékot,de azt anyáéktól kapja majd,egy telefont,valami okos telefon,olyan okos,hogy nekem nem kellene,még ha ingyen adnák sem,mert nincs türelmem az ilyen dolgokhoz...
Mi majd egy szobainast vagy valami tárolóelemet ajándékozunk neki,még nem tudom egész pontosan...
Apa ajándéka még mindig egy kérdőjel ,mert Gabit megsértette,és most Gabi vacillál,hogy mit is kapjon...hihi,olyan nevetséges dolgokon tudnak összeveszni....
Szóval lényegében Gabi,Anya,és Anna sógornőmnek lett meg az ajándék,a többieké még képlékeny,hogy mi is legyen...
Aztán este elmentünk a Dreamland-be,hogy a legkisebb sógorkámnak nézzünk valami Verdás játékot,találtunk is,az lett volna a fura ha nem,szóval ez is meglett...
Már csak a 4 fiúnak (akik jönnek decemberben),Tesómnak,Apának,Szabina sógornőméknek,és az előző bejegyzésben bemutatott,Nándi-Orsi párosnak szeretnénk ajándékot.
Hétvégén megyünk az Ikeába,veszünk még ezt-azt,ott tesóm ajándéka is meglesz,a többit meg még nem tudom:S
Végre jött a vasárnap,vártam,mert esküvő kiállításra szerettünk volna menni,igen ám,de ébresztőt nem kapcsoltunk,és így délben ébredtünk fel,mivel a délelőttöt elcsesztük,így ebéd után majd úgy gondoltuk elmegyünk,hát persze,hogy is ne...befáradtunk....hát akkor ezt már el is vetettük,de igazából volt is más dolgunk,apósoméknak másoltunk ki egy meghatalmazást,hogy tesóm haverja felelősséget  vállalhasson Gabim testvéreiért,mivel 14 éven aluliak,és nem utazhatnának felnőtt nélkül a repcsin.Szóval mikor írtuk ezt a nyavalyát,nekem eszembe jutott,hogy Gabim tesóinak nem csak egy keresztnevük van,kérdeztem Gabit,hogy ugye úgy foglalta le a repjegyeiket a gyerekeknek ahogy a személyijükön van?!Hát persze,Mityók Márk,meg Mityók János..........hát mondom az eszem elmegy,Gabi,hát két nevük van,nem fogják felengedni őket,ha nem az igazolványukon szereplő nevükön foglaltad a jegyet...szétdurrantam az idegtől....
Gabi , felhívta a légitársaságot,és bizony igazam volt....
Le kellett szkennelni a gyerekek személyi igazolványukat,azt elküldték nekünk skypeon,azt mi elküldtük mailben ,aztán felhívtuk újra a légitársaságot és így lett átjavítva,basszus és ha nekem ez nem jut eszembe?!
És tudjátok mi a legdurvább az egészben?
Hogy Gabi felhívta az anyját,hogy mik a gyerekek 2.nevei,és nem tudta anyósom,hogy mi a gyerekei 2.neve...elővette a táskából az igazolványaikat,hogy megnézze....nagyon durva....a végén már kínomban röhögtem az egészen....

Ezek után,bontottam egy Coca cola-t,és a 2 heti cukormentességemet leöblítettem.
Meggyújtottuk a 3. gyertyát,és solo kártyáztunk,de még akkor is tök ideges voltam,sajnos elég gyakoriak az ilyen "elfelejtem","elhibázom",lépései az uramnak és ezek roppant idegesítőek tudnak lenni.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése