2011. december 20., kedd

Sütik próbája , 2.felvonás :)

A hétvégén sikerült még beszerezni egy-két ajándékot,de még mindig nincs meg mind...na majd a következő napokban,csak sikerül már ,van még 3 nap:)

A sütiket továbbra is tesztelem,egy:hogy melyik ízlik a családnak,kettő:hogy megtudom e egyáltalán csinálni....
Tegnap és ma ,muffinokat sütöttem,meg gumicukros kekszrudat.
A tegnapi muffinom csokis-m&m's-es volt,a receptet Mesétől kaptam,isteni lett,köszönöm Mesi:)

A gumicukis kekszrudam pedig ilyen szépen sikerült:


Hozzávalók:      25 dkg háztartási keksz
                        25 dkg gumicukor
                        10 dkg reszelt vagy durvára vágott étcsoki

Hozzávalók a krémhez:        15 dkg vaj
                                           20 dkg cukor
                                           2 db tojás
                                           1 csapott kanál kakaópor

A kekszet a gumicukrot,és a csokit egy tálba tesszük.A krém hozzávalóit felolvasztjuk ,de vigyázzunk ,hogy a tojás ne süljön oda az edényhez.Ha egyben van a massza,ráöntjük a tálban lévő kekszes-g.cukros-csokis keverékre,összedolgozzuk.Egy őzgerinc formába vajazott folpakk fóliát rakunk és bele helyezzük a masszát,el egyengetjük és hagyjuk egy napot hidegen állni.Másnap szeletelhetjük:)

Eddig ez is ízlett mindenkinek....

És a mai szenzáció a joghurtos muffin volt....volt.....:)
Recept megint csak Mesétől:)
Az első porcióba banánt raktam,a másodikba ,már a tésztájába is kevertem kókuszt,és az is kapott banánt:)
Íme:
kókuszos banános

sima banános


Igazából nem sok reményt fűztem ahhoz,hogy sikerül,de mikor kész lett és finom is lett,kicsit jól esett,hogy végre valami olyan sütit sütöttem ,amit valóban sütni is kell,és SIKERÜLT!!!!
Köszönöm szépen tényleg Mese!
Azt hiszem a muffinok ezek után nem lesznek hanyagolva a hétköznapokban sem....azt mondták,követelni fogják:)


2 megjegyzés:

  1. De jó! :-)))))
    Melyik ízlett jobban?

    VálaszTörlés
  2. Nekem mindkettő nagyon ízlett,de a joghurtos jobban fogyott:)
    Már csináltam jó párszor,nem csak banánnal,hanem koktél cseresznyével,kókusszal...variálgatom,de nagyon toppon van most nálunk ez a kis édesség:)

    VálaszTörlés