2011. december 18., vasárnap

Advent 4.hétvégéje

Nem indult túl fényesen,mert pénteken átjött Gabim egyik kollégája,búcsúzkodni stb,mert szombaton ment mindenki haza Magyarországra.Hát ez a búcsúzkodás nagyon nem jól sikerült,igazából csak másnap reggel láttam ,hogy mi is lett a vége,mert sajnos nem sikerült kiérnie az udvarra...feltakarította,de hát hagyjuk is,mert nagyon rosszul esett...Vagy nem is tudom mit éreztem,furcsa volt , mert nem szokott ennyire berúgni,és ez olyan megalázó érzésem volt,mert tudja,hogy utálom,és leszarta...
Szóval ez történt péntek este,és szombaton délután mikor hazaértek a munkából apával,kb. olyan 2 óra körül,egész estig fel sem jött hozzám,én meg márpedig nem mentem le,tudta,hogy haragszom,tudta,hogy megbántott...
Mikor már nem bírtam tovább,lementem,láttam,hogy nagy sürgés forgás van a konyhában,de a nappaliba vettem az irányt nem is köszöntem...
Kicsivel később váltottunk pár szót,de nem néztem rá,mert nagyon rosszul esett amit művelt....
Bámultam a tv-t,de igazából nem néztem csak néztem ki a fejemből,hogy mekkora vacak lesz ez a hétvégénk is...
Tányércsörgés,hallom terítenek....később szólnak,hogy kész a vacsi....gondoltam  magamban,nagyon nyalizik,de hát tegye is,mert nehéz dolga lesz kibékíteni.
Marhahúslevest főztek anyával,foghagymás oldalast sütöttek és törött krumplit.Kezdtem puhulni vacsi közben,már nevetgéltünk is,mentem kezet mosni a fincsi oldalas után,mire vissza értem,egy torta volt az asztalon,egy "1"-es számú gyertyával...és akkor jutott eszembe,hogy hát csak nem kéne haragban lenni ezen a hétvégén.Hisz...hisz most vagyunk 1 éves házasok:)

A fejemet és a pizsimet nem ér kinevetni,mert tegnap volt az 5."pizsama partis" napom,mert döglődtem a menstruációs görcsöktől,no meg hát nem is gondoltam,hogy fényképezős este lesz,szóval váratlanul ért:)
A torta nagyon fincsi volt,végre egy piskóta alapú "torta",nem pedig rétestésztás,fincsi habos volt,nem tömény margarin krémes....hmmm
Ezután jött még egy meglepi...


Kaptam 2 pár fülbevalót,swarovskit,ugyan olyanok,az egyikben lila kövek vannak a másikban rózsaszínűek,nagyon gyönyörűek:))))
Ekkor elővettem az én kis szerény ajándékomat,a két homokot,és összeöntöttük ismét,csak úgy mint egy éve ilyenkor...
egy éve már.....
és ez pedig tegnap,

és ilyen lett,a barna-krém színű homoköntésünk:)

Ja és kaptam még egy gyönyörű szép kék orchideát is...

Ezek után leültünk kártyázni,beszélgettünk,nevettünk és felidéztük,hogy ,milyen is volt,és ,hogy mennyire gyorsan el telt ez az év is...


Ma mikor felkeltünk,verőfényes napsütés,elszomorodtam,mert minden nap arra várok,hogy hátha mire felkelek hó borít mindent és és és....de nem,száz ágra sütött a nap,gondoltam felvetem,menjünk el Mekibe,úgysem főzött anya semmit,meg már úgyis rég voltunk.Bementünk Gentbe,bekajcsiztunk,és nekivágtunk a Karivásárnak.




Ittunk forrócsokit,igazi olvasztott Belga csokoládéból,rálöttyintettek egy kis tejet,összekavartuk,és hát mondanom sem kell,isteni volt...Gabi csilit is kért a tetejére.

Anyával mi bementünk a templomba gyertyát gyújtani,addig a fiúk forralt boroztak ,azt mondták az is isteni volt:)
Élőzene volt,karácsonyi zenét zongorázott a bácsi,nagyon szép és megható volt,bár eszembe jutott Szeged és az ottani dolgok,de gyors elhessegettem a gondolatokat és örültem,ott vagyok ,vagyunk és,hogy együtt:)
Persze nem maradhatott ki a parfüm üzlet sem,meg más szép színes csecse boltok sem,vettünk ezt azt,muffin sütőt,meg őzgerinc sütőformát,meg szép szalvétákat meg ilyen apróságokat,ja és kaptam egy tányérkészletet is,hogy mikor karácsonykor leülünk azért legyen már öt egyforma tányér,mert nyáron mikor jöttünk,nem fért be a kocsiba semmi amit úgy gondoltunk,hogy kihozhatnánk,ilyen háztartási dolgaink,így venni kellett...

Ja és persze vannak még fotók Gentből,Anyával ,Tesómmal,és Gabimmal...
szépséges szűk kis utca

starbucks coffee

Gabimmal

Ákossal és Anyával

pici ház , a nagy házak közt

szép lépcsőkorlát:)

Ez a nap,ez a hétvége is végül jobban eltelt mint gondoltam,mint vártam,sőőőőt:)
Most még vacsizunk,meggyújtjuk a 4.gyertyát,és összebújva nézünk majd valami filmet.Azt hiszem (péntekhez hozzáfőzve még)végül is kicsit túldramatizáltam a dolgokat ,hisz mindenki megbotlik néha nem?!

Ja és majdnem elfelejtettem,a hó is megérkezett estére:),nem maradt meg,de legalább esett:))))
Videót majd később mutatok....szép napot Mindenkinek!

4 megjegyzés:

  1. Grat! :)
    Nagyon szép helyen éltek!
    Bogi! Te fogytál???

    VálaszTörlés
  2. Szép-szép,de nem Szeged:S
    de azért köszi,cukker vagy...
    hát nem tartom valószínűnek,hogy fogytam volna,bár 3.hete nem iszom cukros és nem eszem cukros dolgokat...lehet,hogy talán 1-2 kg,de nem mérlegeltem,utoljára a nyáron mértem magam.
    Te úgy látod?

    VálaszTörlés
  3. Úgy látom és a képek nem hazudnak! :)

    VálaszTörlés