2011. december 9., péntek

A mai nap örömei

Reggel mikor felébredtem,nem sokkal később jött a postás.Anya nyitott ajtót,és később hozta fel a Nekünk érkező csomagot.
Két könyvet tartalmazott a csomag,az egyik barátnőm Orsi küldte őket.
Orsiról egy kép:
A képen még látható Nándi,ő a párja Orsinak,Nekem pedig olyan mintha testvérem lenne,meg igazából mindenkinek olyan a családban,mert Orsin kívül nem nagyon van senkije,és így még anno apum a családba is fogadta,élt is velünk stb...és persze Gabim legnagyobb cimborája-barátja.

Szóval visszakanyarodva a mai naphoz,megérkeztek a könyvek,és egyben az első karácsonyi ajándéknak tekintem őket:)))
Amit konkrétan nekem küldött az a Szandra által ajánlott Hoppál Bori: Kebelbarátnők könyvecske.

Mivel nagyon nem vagyok kibékülve a testemmel,legfőképp a melleimmel,így úgy gondoltam,hogy ha ezt a könyvet elolvasom,lehet lesz benne olyan,ami pozitív hatással lesz rám és béke jobbost nyújtok,a melleimmel,magammal és az életemmel.Bízom benne nagyon,bízom Szandrában:)))
Elkezdtem olvasni,eddig nagyon tetszik....
Köszönöm Szandra,és köszönöm Orsi:)

A másik könyvecske nem nekem jött,hanem Gabimnak,mert elegem lett abból,hogy egy ideje mindig csak a rosszat,vagy a baljósat mondogatja és mondtam neki,hogy ez nem jó ,mert én hiszek abban ,hogy bevonzzuk a dolgokat,legyenek azok jók vagy rosszak mindegy.
És ezt elmeséltem Orsinak,és mondta,hogy most pont egy ilyen könyvet olvas,és nagyon ajánlja,mert talán ez rávezeti Gabit a "jobbik" gondolkodás,és gondolatközlés irányába...hát reméljük....A könyv:
Barbel Mohr : Rendeld meg az Univerzumtól! avagy Hogyan teljesüljenek vágyaink?


Szóval engem sem hagy hidegen,ezt is elolvasom majd,örültem ennek is:)
Végre olvasni való...a Harry Potterek és a True Bloodok után végre valami valóságos,no de azért még mindig a mesék a kedvenceim...
:)

Miután leraktam a Kebelbarátnőket,nekiálltam sütit sütni,miután a máktortát már bepusztították,de hát ilyenen nem lepődöm meg,mert 3 édességimádó férfival lakom együtt...
A mai süteményem:
                                                             Mandulás-csokis csillag

Hozzávalók a tésztához:
                                250g liszt
                                150g vaj
                                3 tojássárgája
                                200g cukor
                                60g reszelt fekete csoki
                                100g pirított,darált mandula
                                késhegynyi só
                                1 citrom reszelt héja
                             

A hozzávalókat jól összegyúrjuk,fóliába csomagoljuk,és hűtőben 1-2 órát pihentetjük.

Hozzávalók még:
                             lekvár
                            200g  fekete csoki és vaj az olvasztásához
                            100g apróra vágott pirított mandula

Lisztezett deszkán kb. 3 mm vastagságúra nyújtjuk,és kiszaggatjuk a csillagokat.











 A csillagok közepét én lázmérőnek a kupakjával szoktam kiszaggatni.








Majd tepsibe sorakoztatom és 180 fokon 10-12 percig világosbarnára sütöm.
















Fogok egy-egy csillagot ,amit alsónak szánok,megkenem lekvárral,és a felsőnek szánt csillagocskát rátapasztom.








És végül olvasztott csokiba mártom,és megszórom apróra vágott manduladarabkákkal.











Már ma nagyon finom és fogyasztható,
de holnapra beszívja a lekvárt és teljesen megpuhul.


 Remélem tetszik a kinézete és elkészíted a párodnak,vagy csak úgy ,nasinak:)











Egy negatívuma van....mikor már sokadjára gyúrod össze a kiszaggatott "maradékokat" a tészta egyre lisztesebb,és nehezen tapad már a végén,ez megnehezíti a dolgot,türelem kell hozzá,de az íz minden nehézséget eloszlat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése