2011. december 4., vasárnap

Második gyertya

Már 4 ablakocska van nyitva az adventi kalendáriumon,fogynak a napok:)Közeleg a karácsony,vészesen közel van.
Tegnap egész nap mézeskalácsokat sütöttem,3 adagot lesütöttem,jó sok lett,meg is fájdult a hátam mire "összefirkáltam" mindet.
Ráadásul én lüke,az első adag tojásfehérjéhez nem daráltam le a cukrot,és csodálkoztam,hogy miért nem jön át a habzsák lyukán...újat csináltam,a massza tökéletes lett,a türelmem már nem volt a régi,de végül kész lettek:




Nem a legszebbek,de Nekünk nagyon tetszik,a többieknek ízlik is,én még nem kóstoltam...
Amíg én ezekkel szenvedtem,Gabi az ajtók üvegeire fújkált mintákat,Anyám nagyon nagy örömére,no de jól van,egyszer majd ráun...


















Ma pedig Advent második vasárnapja van....
Már kettő gyertya ég a koszorún:




Tegnap este vendégeink voltak,forralt boroztunk,a pasik beszélgettek,mi csajok pedig az esküvői felvételt néztük...
A mai napunk kevésbé ünnepies,az ebéd már kész,apa főzött bográcsban,a heti skype-lások is letudva,lassan ebéd,és délután meg hajazok végre egy kicsit...5 hajat kell meg csinálnom,várom,mert olyan ritkán veszem elő az én kis gyönyörűségeimet...néha azért hiányzik ám....úgyhogy ma ollócsattogás,a hajfesték (számomra imádni való) illata fog a lakásban elterjedni,és nem a mézeskalácsé mint tegnap.De ez a nap ettől lesz jó:)))
Szép vasárnapi délutánt,meghitt adventi estét kívánok Mindenkinek!


2 megjegyzés:

  1. Jajjjj de gyönyörűek vagytok, látom a Te szívedben már karácsony van! :)

    VálaszTörlés
  2. jó hogy:)
    imádom :)
    már csak 2 és fél hét:)

    VálaszTörlés