2011. december 29., csütörtök

Szerda-Apa napja

Apa gulyáslevest csinált házi tésztával,ízlett nagyon,nem vártam,hogy ilyen finomra sikerül neki...
A 2.-ja vegyes grilltál volt,volt rajta csirkeszárny ,halacska is,meg pulykamell is,köretnek rizst csinált (:S),szerintem annyira nem passzolt hozzá,de apától nem is vártam mást,egyébként tartárral ettem,azzal úgy nagyon fincsi volt.Volt még hozzá sült ecetes paprika,én azt is szeretem nagyon fincsi is volt ,csak nem a rizshez...vagy nem tom olyan összevisszaságnak éreztem a 2.ját,de,nagyon szépen volt tálalva amúgy,és az ízekkel nem volt gond külön-külön,csak együtt valahogy nem:S
A desszertje Gundel palacsinta volt,koktélcseresznyével,jó,hogy volt hozzá a cseri,mert különben nagyon fojtós száraz lett volna,de ízre ez sem volt rossz,csak száraz volt,no mind egy,végül is tőlem kapott egy 8-ast.
Szerintem a tegnapi estétől nem kell félnem,hogy letaszít az első helyről:)
De kis gonosz vagyok,no de hát miért is ne?!Elvégre ez egy verseny:))))))

2 megjegyzés:

  1. Te Lyány!
    A 8 pont rengeteg!!!
    Elég lett volna 6 is... ;) (a rutinosss)

    VálaszTörlés
  2. Azért adtam 8-at,mert alapjában véve minden ízlett,a terítés és a tálalás is szép volt és a hangulatban sem volt hiba...
    Viszont rengeteget segített neki anya,ezért le kellett volna pontoznom,de apának bármit elnézek.Lehet túl bőkezűen pontoztam,no de ez most már így marad....
    :)

    VálaszTörlés