2011. december 29., csütörtök

Kedd-az Én napom

Sziasztok Lányok:)
Kedd-az én napom volt!
Hétfő este bepácoltam a csülköket,éjszaka pihiztek,reggel 10 felé kezdtem el a sürgölődést...
Előkészítettem mindent,a csülköket beáztattam sörbe,addig feldaraboltam a lila káposztát,utána krumplit pucoltam,és felkarikáztam a bagettet gubának,megcsináltam a tojáslikőrös öntetet a gubához,rétegeztem a karikákat-vaníliás tejet-mákot,két sorban ,gyors be a sütőbe ,kész lett és ezzel a desszertemet késznek tekinthettem.Ezután megfőztem a krumplit,összetörtem,beízesítettem,ez is késznek tekinthető volt,megpárolta a káposztát,és nekiálltam a levesnek,beledobáltam a hozzávalókat az edénybe,felforrt és ezzel kész is voltam...Közben a sütőben már pirultak a csülkök,már csak arra vártam,viszonylag hamar kész is lettem a kajákkal,asszem 4 óra felé,hogy valamivel kitöltsem a maradék 4 órát,megterítettem
,csináltam menükártyát,és itallapot

,dobtam be jeges zacskót,hogy a koktéljaimba jó sok jegecske legyen,a hajamat is volt időm kivasalni:) ,és eszembe jutott,hogy a koktélokhoz előre legyártom a gyümölcsleveket.Sárga dinnyét,ananászt,pürésítettem,kókusztejet is előkapartam a kamrából,banánt is szeletelgettem,az italok behűtve,minden kész,de még mindig volt egy csomó időm....
Nem bírtam tovább,felhívtam apát,hogy merre van,leszállt e már a fiúk gépe,stb....
Ott volt a reptéren,de még a gép nem érkezett meg:(
Kicsivel később viszont csörgött a telefon,felvettem,és beleszólt Szabi,tesóm egyik haverja...ahhh,megérkeztek,minden rendben jönnek már hazafelé:))))))Vééééégre:))))))

Bekapcsoltam a kaják alatt a tűzhelyet,a cipókat kivájtam,bedobtam a sütőbe,hogy kicsit meg piruljanak,nehogy átáztassa őket a leves....

Ez is kész lett,és Gabim épp kiment a garázshoz,megnézni,hogy jönnek e már,és pont akkor jöttek....

Hál istennek mindenki halál éhes volt,nem kellett kétszer mondani,hogy kész a vacsi,a koktél mindenkinek ízlett
,a levest is eltüntette mindenki,csak a cipók alja maradt ,mert az oldalát is megették:)
A másodiknál kicsit paráztam,mert a krumplin érződött,hogy nem friss,és ezért tisztára ki voltam,de senki nem mondott semmit,csak faltak és faltak,ezután volt egy kis pihenő,beszélgetés,mi egymás,és jött az isteni guba,hát szó szerint isteni volt,nekem személy szerint nagyon ízlett ezzel a tojáslikőrös cuccal,de itt sem nagyon volt beszéd,csak a hümmökés hallatszott,azt pedig elkönyveltem,annak ,hogy a finom kategóriába sorolható:)

Ezután hajnal 4 ig ment a duma parti,meg a cluedozás,meg a tabuzás,játszottunk,beszélgettünk,meg beszélgettünk és játszottunk,jó volt nagyon:)

36 pontom lett a 40-ből :)
Pénteken derül ki,hogy ki nyert,szerintem van esélyem,de nem ringatom magam álmokba:)

4 megjegyzés: