2011. december 26., hétfő

Hétfő-Anya napja

Ma volt a vacsoracsata első napja!
Anya főzött ma,a kajcsijai:
Welcom drink-je 2 fajta volt,volt egy whisky-s krémlikőrje,és mojito koktélja,én a krémlikőrt kóstoltam,nekem ízlett:)
Sütőtökkrémlevest készített előételnek,nagyon nagyon ízlett:)
A 2.-ja,hagymával-sajttal-gombával töltött párizsi bundás husi és almás-borsós-répás-majonézes-tejfölös sali,nem tom a speckós nevét,a sali finom volt a hústól többet,vagy inkább kevesebbet vártam,szóval nekem megfelelt volna simán sajttal töltve ,kicsit tömény volt...
A desszertje madártej volt,narancslével meglocsolva és csokiöntettel,ízlett,csak én hidegen szeretem és nem volt még kihűlve és megülte a gyomrom....
Összességében 7 pontot adtam neki,sok dolgot elnézve,még asszem így is jól értékeltem.

Holnap én jövök,kíváncsi vagyok mi sül ki az én vacsimból szorítsatok:)))))

2 megjegyzés: