2013. július 10., szerda

Autó mizéria

Kb. ott tartok,hogy szétrobbanok az idegtől!!!!
Amit a múlthónapban posztoltam,kezd teljesen valószínűtlenné válni,mert hiába raktuk le a foglalót,hívjuk a faszit,és nem elérhető!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nem  sok  foglalót raktunk  le,de visszamenni ,behajtani több pénz volna,mint amiért mennénk,így teljesen reménytelennek tűnik az egész.
Mondták,hogy jelentsük  a rendőrségen,mert van aláírott papírunk,hogy nála  van  100€-nk,de  nem ér  ennyit az egész,inkább hagyjuk  a francba,de hihetetlen mennyire bosszantó!

Ebből az okból kiindulva,ismét nézegetni kellett,hogy mit,milyet,mikkel,mekkorát.Míg ott ültem Gabi mellett,és néztem  vele,nem  is volt baj,a közös ,mindkét részről  figyelembe vett szempontokat nézte,de valamiért egyik  sem volt  az igazi számára,leginkább mert  messze volt  mind -.- !!!!Mikor  mér az idegeimet  tépte azzal,hogy nem tud dönteni,elfordultam,mert  már  ránézni sem tudtam  mérgemben.Erre  mit  választ ki?Egy  olyan  kocsit,ami csak  az ő szemszögéből tökéletes,nekem  egyáltalán nem tetszik.De ez Őt csöppet sem érdekli,felhívta,lebeszélte,a fazon  átküldte  a bankszámla számát  a  foglaló  miatt.................
Milyen kocsit  nézett  ki?Na  milyet?egy  lagunát..............
Alapból nem  tetszenek a combis kocsik,aminek  a  hátulja  olyan hosszított,de  csak erőlteti azt a típust  ami nekem egyáltalán  nem tetszik...
nagyon  nagyon  mérges vagyok!!!
....majd  elmúlik.....

2 megjegyzés:

  1. Nyugi, nem éri meg felhúzni ezen magadat.....
    Amúgy én mindig is kombi autókat vezettem és szerintem nincs semmi gond velük, igaz a parkoláshoz gyakorlat kell;)
    viszont szuperül lehet pakolni bele:)
    örülj neki, hogy párod legalább értelmes kocsikat részesít elönybe, nekem kedves férjem folyamatosan a sportautókról kell letérítenem, meg a motorokról és quadokról....na azok tényleg értelmetlenek:D
    szóval szerintem szokj hozzá a kombi gondolatához, hidd el nem is olyan rossz....habár a Renault-al, mint márkával kapcsolatban nekem lennének fentartásaim (mi megrögzött VW, Skoda, Audi rajongók vagyunk...mostanság a Volvo felé tekingetve)

    VálaszTörlés
  2. Sajnálom nagyon, de szerintem szeretni fogjátok a Lagunát. Nálunk is tervben van, meg egy másik kombi is, mert praktikus. Remélem sikerül megegyeznetek! :)

    VálaszTörlés