2013. július 19., péntek

Lezárult az autómizéria!!!!!végre

Miután én teljesen kiszálltam mindenféle dologból ami az autóval kapcsolatos,se nem véleményeztem,meg sem néztem,mikor mutatni akart egyet-egyet Gabi,teljesen rábíztam a dolgot,mert csak idegesített a téma.
Szóval ezek után már csak Gabi nézegette,minden nap más és más volt a befutó,sosem tudott megállapodni 1 mellett,mindig volt valami kifogása!!!Mondtam,akkor szóljon ha olyat talált ,ami tuti biztos!!!Vasárnap mentünk le a tengerre strandolni,míg készülődtem,Ő addig persze a netet bújta,és csak keresett-keresett mígnem talált is egyet,persze az én kikötéseimnek szöges ellentéte,de már nem érdekelt,gondoltam,úgy sem az lesz amit én akarok,jobb lesz a döntéséhez hozzászokni!Pont abban a tengerparti városban volt,ahová mentünk az nap,így felhívta Gabi,és összekötöttük a kellemest a hasznossal,nap végén megnéztük a dudut.

Nagyon tetszett Gabinak,ki is próbálta,ment vele egy kört,nézegette,kérdezett engem is,de én teljesen pártatlan voltam,mondtam én nem értek hozzá,engem ne kérdezzen....
Megbeszélték a csávóval,hogy akkor minden ok,napokon belül mehet az üzlet!!!Jövünk érte valamikor...
Hát ez a valamikor ,ez tegnap volt,elmentünk,lesefteltük,elhoztuk,a miénk most már!

Íme a végkifejlet:







36 nap és megyünk haza!!!!!! :)

5 megjegyzés:

  1. A frissen vásárolt autóval vágtok neki a nagy útnak?
    azért egy jó biztosítást kössetek ám!
    nem ám útközben cserben hagy titeket.....
    én egy "új" autóban nem tudnék ilyen rövid idő alatt ennyire megbízni, az tuti;)
    amúgy cuki a kocsi, nekem nagyon tetszenek ezek az opelok:D

    VálaszTörlés
  2. Biztosítást kell kötni?? Tééényleg? Erre más tuti nem gondolt :D Egy régi kocsi is leállhat bármikor, nem azért vesz az ember autót, hogy a garázsban álljon...szerintem. Bírom az ilyen okos embereket, no mindegy 1. Bogi, szuper a verda!! Várunk haza! <3

    VálaszTörlés
  3. Szia Bogi, nekünk is ilyen autónk van és nagyon kis szuper! Könnyű vezetniés még nem hagyott cserben minket! Neked miért nem tetszik?

    VálaszTörlés
  4. Grat az autóhoz!
    Jó utat majd hazafele!
    Vigyázzatok magatokra! :)

    VálaszTörlés
  5. Végül nem kombi lett! :) Gratulálok az autóhoz! És miért is hagyna cserben Titeket? Jó utat haza!

    VálaszTörlés