2014. május 9., péntek

Gabi szülinapjára készülve...

Mivel nem  jellemző,hogy olvassa a  blogomat,ezért remélem ,bízom  abban,hogy  aki ismeri  és olvassa  a blogomat,nem  küldi  el neki a linket  és leplezi le a  meglepit!Hétfőn lesz a szülinapja,ezért  addig  kérném a titoktartásotokat!

De nem bírom  magamban tartani,hogy én személy  szerint mivel is készültem a számára...

Viki barátnőm volt  a felbujtó,azt találta ki,hogy csináljunk Neki egy szexi fotósorozatot  Rólam.Hát  először nagyon ellene voltam,hogy hát  biztos  nem,mert milyen az már,az én testemmel,tuti undi  képek születnének,nem  nekem való ez , gondoltam,mit bohóckodjak én a kamera előtt,na meg Viki előtt ,  aki gyönyörűűű...
De  aztán jobban átgondoltam a dolgokat,és arra jutottam,hogy  Gabi szeret.Gabi így szeret  ahogy vagyok.Sőt,nagyon szereti ,  hogy nem vagyok  vékony,nagyon  szereti,hogy  vannak  domborulataim,hogy szépen fejezzem  ki magam.Már,hogy  ne  örülne egy sorozatnak,amin csak én vagyok,amit imád?!Első  érvelésem  mellette elég nyomós volt,így már csak arra kellett rávegyem  magam,hogy lemerjek vetkőzni,Viki előtt...Kellett pár  nap,nézegettem  neten fotókat,hogy  mi a határ,meddig mehetünk,és hát múlt héten  pénteken  belevágtunk.

A kisebbik szobában világosak a  falszínek és az ágy is,húztam világos  ágyneműt,a helyszín készen állt,csak én nem, be voltam  tojva...Viki  jött,megcsinálta a hajam,kisminkelt,segített a  fűzőt  felvenni,és  indulhatott a dolog.Eleinte  nagyon izgultam,szégyenlős voltam,de a  végére  egészen  feloldódtam,és  már kicsit vadabb képek is lettek,de  hát az csak  Gabié.Viszont  a  vállalhatók közül megmutatom a  kedvenceimet :)





Szerintem  ezekben nincs semmi,ha fürdőruhás képeket,strandosat posztolnék,az is többet mutatna,szóval ezeket így  megmerem mutatni...
A  képeket  mint  mondtam Viki csinálta,akinek semmi  köze a fotózáshoz,így nagy dolgokat nem  vártam  el,csak,hogy  oda és akkor  fókuszáljon amire mondom,és,hogy éles legyen az a  rész,többre  nem vágytam,örültem,hogy így sikerültek,két  amatőrtől szerintem nem rosszak :)

Mindezek után,nagyon  remélem,hogy a szülinaposnak tetszeni fog,mert megküzdöttem azért  eléggé az agyamban motoszkáló dilikkel....

Tesóm  segített a nyomtatásban, a fotóknak szép  vintage keretet  vettem,ami  anyuéknál van elrejtve,mert itthon  tuti  megtalálná...nagyon izgulok és nagyon várom a reakcióját!!! <3  <3 <3

8 megjegyzés:

  1. Wow!Nagyon tutik lettek!Alig várom,hogy beszámolj a reakciójáról!

    VálaszTörlés
  2. Wow! Nagyon ügyes vagy! Nagyon jók lettek a képek! Én is várom a reakciót!

    VálaszTörlés
  3. Szerintem nagyon szép vagy a képeken :) (én sosem gondoltam,hog 20 kiló plusszal fogok hasonló sorozatot csinálni és ilyen jellegű pocakfotók készülnek rólam, de nem bántam meg ;)) Jaj, és mit szólt??? Bocs, ha később írod :d

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen,hát a fotók minőségén javítgattam,de magamon semmit,ez vagyok,ilyen vagyok,és Ő így is szeret <3
    én sem bántam egy percét sem :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon nagyon jók a képek. Az összes képed remek, ami a blogon van. Milyen fényképezővel készülnek a képek?

    VálaszTörlés
  6. Szia Gina!Eleinte a telefonommal fotóztam,de karácsonyra kapott a Férjem egy canon 1100D-t és azzal lövöldözök , gyakorolgatok én is :)
    Köszönöm a kommented :)

    VálaszTörlés