2014. május 8., csütörtök

Sajtos-tejfölös-túrós, rétes tésztából

Találtam a fagyóban egy csomag rétes tésztát...agyaltam egy  ideig,hogy mit is készítsek belőle,az édeset kerülném  ha lehet mostanában,így valami sós ízre vágytam,és tudom,hogy ennek Gabi is jobban fog örülni mint az édességnek.
Benéztem a  hűtőbe,hogy mit is rakhatnék bele...
Aztán kigondoltam,kutyultam ,vágtam,kentem,tekertem,reszeltem és sütöttem,remélem este meg majd falják,akiknek készítettem :)

Hozzávalók:

1 csomag rétestészta
2 tojás
2 ek.zsír (libazsírt használtam)
2 ek. tejföl
2 ek. túró
só  ízlés szerint
reszelt sajt a tetejére

Tehát a tésztát csíkokra vágtam,és aztán azokat is negyedeltem,így kaptam olyan 10x2  centis  csíkokat.A tojást,a  zsír,a tejfölt,túrót és a sót elkevertem,és a csíkokat a rétegek felénél  (kb) ketté szedtem,megkentem  a cuccal,visszaraktam a leszedett rétegeket,csavartam egyet rajta  és sütőpapíros tepsibe tettem,majd a tetejüket is megkentem a tejfölös töltelékkel,végül  sajtot reszeltem rá és olyan negyed órára-20 percre betoltam  a  sütőbe.

Hát ennyi,így lesz az asztalon sós is ha  jönnek este a vendégek :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése